Tror ingen på NAF bryr seg veldig, men, hvis du kan, bruk egenlagd musikk. Du kan nok få problemer om du vil ha med filmen (eller i ditt tilfellet; traileren) i en filmkonkuranse.
Men, nå vet ikke jeg så mye om dette her da. :wink:
Jeg lurte bare på om dere syns at å bruke musikk med copyright i en filmtrailer er en dum ide. Jeg har tenkt på å leggen en trailer opp her, men må først vite om jeg får lov. :?![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Tror ingen på NAF bryr seg veldig, men, hvis du kan, bruk egenlagd musikk. Du kan nok få problemer om du vil ha med filmen (eller i ditt tilfellet; traileren) i en filmkonkuranse.
Men, nå vet ikke jeg så mye om dette her da. :wink:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg har vel ikke tenkt å bruke traileren til noe spesielt, og musikken kommer heller ikke til å være med i filmen.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Hvem bryr seg???Opprinnelig postet av Jarli
Dette temaet har blitt diskutert frem og tilbake i minst hundre tråder før. Hva spiller det for rolle om man bruker kopibeskyttet musikk i en amatørfilmproduksjon? Hvis du da ikke har ambisjoner om å kapre Hollywood med filmen din.
Legg ut traileren du. Det verste som kan skje er vel at en moderator kan endre innlegget ditt og evt. stenge tråden?
Litt of topic:
Hvordan legger man egentlig ut en trailer her? :? Jeg har prøvd, men jeg forsto ikke helt hva jeg skulle gjøre... (kall meg gjerne grønnska altså!)
"grønnska", tror ikke du kan laste den opp her, du må nok finne noen som er så greie at de vil hoste filmen din![]()
pmw-ex1+macpro+studio2+ae
Ok, det var noe sånt jeg også trodde!
Stemplett som grønnsak for evig og alltid! :P
Som Moe antyder her, må du først laste opp filmen til en server som du igjen linker til. Om du ikke har plass (evt. stor nok plass) på nettet selv, finnes det jo alternativer som www.gigashare.com
Jeg kommer ikke på flere i farten.![]()
Hvis du har vettug størelse på den, så kan jeg hoste den for deg.
Hvis du ikke har vettug størelse på den så har jeg en god del andre forslag om webhoster til den.
Privat Melding.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker