Ja det lurer eg og på...
Eg har faktisk meldt meg på NAF FILMEN og har gledet meg men det ser ikkje ut som det blir noe av den filmen.........
Hvor blir det av NAF filmen da?
For en tid tilbake var det mye diskusjon på forumet om å lage en film sammen. Diskusjonen var heftig og det kom frem mange gode ideer, men ingenting konkret hendte.
Jeg foreslår at det nå settes ned en komite for NAF-filmen 2006. Dette trenger ikke være de som nødvendigvis skal ha ansvaret for selve filmproduskjonen, men en komite som setter seg ned og styrer oppleggett i startfasen...blant annet bestemmer hvilke av de ideene som har vert oppe som skal brukes videre osv. Gjerne arrangere en ide eller manus konkurranse for prosjektet osv.
Jeg er gjerne med på å starte opp en slik komite, dersom det fortsatt er interesse for å samarbeide om en slik produksjon.
Jeg tror dessuten også at om prosjektet blir seriøst nok, er det gode sponsormuligheter for et prosjekt med slik landsdekkende omfang.
Hva sier dere folkens? Og hva siere dere, eiere av NAF?
projectmail@cineshire.com
Ja det lurer eg og på...
Eg har faktisk meldt meg på NAF FILMEN og har gledet meg men det ser ikkje ut som det blir noe av den filmen.........
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Jeg oppfordrer ledelsen for Norsk Film Forum til å komme med sine kommentarer angående denne diskusjonen.
Bokmerker