Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 33
    Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Standard Hvorfor Lager alle krigsfilmer her på forumet?

Hi!
    Hvorfor laver så mange mennesker krigsfilmer her på vores forum? Over 1 tredjedel av alle filme, der postes omkring, er en krigsfilm? Hvorfor er interesen for denne genren så stor, i blant fræmad stormende film skabere?

Commodore
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rogaland
    Svar
    968

Alle lager ikke krigsfilmer. En del gjør det, ja. Men likevel, de liker vel krigsfilmer?! Man trenger ikke en GRUNN for å lage krigsfilmer. Folk lager jo det de liker.

Denne posten er like tåpelig som om jeg skulle startet en post med tittelen "Hvorfor poster Ekksplotsjon Bang Studios så mye meningsløs dritt her på forumet?"

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Heime, Valdres, Oppland, Norge
    Svar
    92

Sitat Opprinnelig postet av vokteren
    Alle
    Denne posten er like tåpelig som om jeg skulle startet en post med tittelen "Hvorfor poster Ekksplotsjon Bang Studios så mye meningsløs dritt her på forumet?"
    Amen to that. :P

Er det et problem at folk lager krigsfilmer?

Captain
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    682

Sitat Opprinnelig postet av Eivind O

Er det et problem at folk lager krigsfilmer?
    Det er for mye kriging i verden.

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Av alle postede filme her på forume i år er 36,8 % faktisk krigs filmer.
    Ganske morsomt at "alle", der leser oreder "alle" tar det helt bokstavlig.
    At over 1/3 av filmerne er krigs filmer, ja da er ganske mye, når medlemerne har 0 zero begrænsning, for plot &; tema og vælge i mellom.
    Så da er spørsmåle om hvorfor denne interessen for krigs films er sååå utbret helt unintresangt? :roll:

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Folk som skriv musikk har og heilt ueksisterande grenser for kva dei kan skriva om, men framleis handlar 90% av all musikk om kjærleik.

Fyrst klagar du på at mange lagar krigsfilmar, og so seier du at det ikkje er so mange allikevel? Det er nok mange som likar ost på brødskiva si, sjølv om dei har høve til å ha på oliven. Eller chili for den saks skuld.
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Commander
    Medlem siden
    May 2007
    Sted
    skien
    Svar
    306

hva om de har lyst til det? jeg har aldri lagd en krigsfilm! og jeg kan gjøre det om jeg vil! tenk på alle krigsfilmene i hollywood du! alle de **** mange b- filmene som kom ut i 50-60 tallet? du klager ikke på dem?
    Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!

"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

du klager ikke på dem?
    nei, jeg klager ikje på dem. Og hvor har jeg skrevt at jeg klage jeg på at de lages krigs filmer her?

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    387

Jeg er ikke akkurat no expert i sosial forskning, MEN! Hvis noen først lager en krigsfilm og poster den, så kan det jo hende at folk blir inspirert? Det kan også være at krigsfilm-look er lett å få til med enkel fargekorrigering. Sånn så folk blir fristet til å lage en film som er veldig stilpreget uten at det er altfor komplisert? Ellerså syns kanskje folk rett og slett det er kult?

Dette syns jeg du kunne tenkt ut selv. Føles litt meningsløst å spørre om syns jeg.

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

Fyrst klagar du på at mange lagar krigsfilmar, og so seier du at det ikkje er so mange allikevel?
    Kan du (og for så vitt alle andre som hevder, at jeg klager over noe) plz qoute mig på hvor jeg klager på at det lages mye krigsfilm av forum medlemerne her?

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •