Viser resultater 1 til 3 av 3
    Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Inspirasjon til et paranoid skuespill

Videoklassen min på folkehøyskolen skal lage en kortfilm/musikkvideo med mitt gamle manus Lappen, og jeg vil at hovedpersonen skal gjøre skuespillet sitt skikkelig godt.

Fyren opplever flere dødsfall rett foran ham på grunn av en mystisk lapp. Hver eneste som leser lappen vil ta selvmord, og det verste er at fyren vet ikke engang hva lappen står. Den er en surrealistisk thrillerstory med en uforklaring slutt. Mer detaljer finner du i manuset.

Jeg lurte om det er noen (kort)film, novelle eller musikk som passer godt til å studere hvordan det er å være i hans fot - og hvordan han egentlig føler og vil oppføre seg? Slik at det inspirer skuespilleren til å komme i hans fot og gjør stykket godt

Takk alle sammen!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Gjør ham litt våt (svett), go så må han se redd ut! Men han prøver også kanskje å skjule det? I hvert fall må han se litt lurende ut også... han vet jo ikke hva det er som skjer!?
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Sitat Opprinnelig postet av rovlah92
    Gjør ham litt våt (svett), go så må han se redd ut! Men han prøver også kanskje å skjule det? I hvert fall må han se litt lurende ut også... han vet jo ikke hva det er som skjer!?
    Takk for bidraget - men jeg var heller ute etter en film i den stilen. Kan ikke bare si til hovedpersonen "spill redd!"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •