-
12th March 2007, 22:55
Lieutenant Junior Grade
Investorer / Sponsor
Hei alle sammen,
Jeg bare lurte på hvor eller hvem man burde ta kontakt med ang. pengetiltak for prosjekt osv. ? Vet at frifond er et alternativ, men det er ganske begrenset.
Hva om man virkelig vil bli sponset med ordentlig filmkamera, lys og lyd ? Noen tips?
Hørte noe om å ta kontakt med NRK Barn&;Ungdom, hvis man har et knall godt konsept - skript e.l.
Noen som har noe erfaring med dette ?
-
12th March 2007, 23:21
Investorer / Sponsor
En kjenning får låne Canon XL H1, og står fritt til å låne hvilken som helst optikk han vil, fra Canon Norge.
Han lager en dokumentar, og har fått med seg b.la. Discovery på laget. Kanskje det er veien å gå?
-
13th March 2007, 16:03
Lieutenant Commander
Investorer / Sponsor
vel hvis du har et veldig godt konsept er nok alle tv-kanaler interesert
-
31st March 2008, 01:36
Lieutenant Junior Grade
Investorer / Sponsor
Beklager å bumpe tråden, men orker ikke å opprette en ny når det allerede finnes en tråd av samme emne.
Er midt i pre-produksjonsfasen av en spillefilm jeg skriver og skal regissere. Jeg regner med at manus står ferdig en to måneders tid, men her kommer problemet. I hvilken retning bør jeg gå etter å ha et forhåpentligvis solid manus? Hvor skal jeg få støtte til utstyr, utgifter, skuespillere osv.?
-
Lieutenant
Investorer / Sponsor
Først og fremst trenger du en produsent. Så er det mulig å få støtte fra norskfilm fond hvis dere har en veldig god ide og en god planlegging. Det finnes også diverse private investorer eller legater.
Det er drit vanskelig å få støtte til produksjoner, bare spør karatemester Kenny Wang.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker