Blomster så vokser?????
Trodde du mente, det pistol røyret jeg, så det renner blod ner foran...
Noe som vet hvordan man får til en James Bond effect?
tenker på introene til James Bond...
der er det fks blomster som vokser osv:P
noe som vet dette?
legg igjen en Tut
he meaning of justice can change from one day to the next.
A professional solider never brings justice into the battle.
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Blomster så vokser?????
Trodde du mente, det pistol røyret jeg, så det renner blod ner foran...
Jeg begynner å tvile på at det var James Bond du så på. Hvis det er noen blomster-effekt i intro i en av James Bond-filmene, må du spesifisere hvilken James Bond-film.
jajahvis du må ha det inn på teskje så
den nye Jams Bond filmen
So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.
Nei, han tenker på tittelsekvensene. De aller fleste er laget av samme person, og han har bakgrunn som video/animasjonskunstner, om jeg husker rett. Det finnes en hel dokumentar om dette på en av Bond DVD'ene.
Om du nøyer deg med å arbeide i 2d skulle det vel være en enkel sak å lage noe lignende med f.eks after effects. Men ikke spør meg hvor du finner 5-10 nakne damer som frivillig stiller i alle de positurene du har sett der. Hadde jeg visst det hadde jeg ikke sittet her nå
Lykke til!
rom delusion bring me to thruth.
5-10 damer er det siste problemet
bare det med 2D effekten... noe som vet hvordan jeg får FKS en blomst til å vokse?
Du kan gjøre det ved å bruk av 3D animasjon, eller hvis du vil gjøre det i et komposisjonsprogram er after effects veldig bra. Er det noe sånt du tenkte på eller?
http://www.creativecow.net/articles/...ng_things.html
noe som det jaOpprinnelig postet av Oter4D
men, f#"€ så vanskelig den tut var:P
tar sin tid
Kanskje det er en del enklere å gjøre det i 3D.
Det meste skal være overkommelig, og denne effekten er nok en av dem. Tar bare litt tid, og tror det var bruk av Illustrator eller photoshop også, om jeg ikke tar feil.
jeg lagde dette i flash for et år siden, http://theluxurymansion.com/ introen altså. det tok lang tid. tok bilde for bilde å tok vekk litt. det er mye enklere i after effects![]()
Bokmerker