Tror det var en post om noe lignende det du søker, men er ikke sikker på hvor, skal se om jeg kan finne den til deg etterpå![]()
Noen som er, kjenner eller vet om noen nettsteder eller andre steder å finne folk som kan komponere original musikk til en kortfilm jeg holder på med?
Kanskje det finnes en liknende side som denne, bare med musikkproduksjon? Jeg er ute etter en som kan lage musikk av høy kvalitet, i retning klassisk film musikk...
Kanskje noen her som har erfaring?
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
Tror det var en post om noe lignende det du søker, men er ikke sikker på hvor, skal se om jeg kan finne den til deg etterpå![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Du kan jo prøve å lage den selv. F. eks. med emagic logic fun. Et enkelt og greit musikkprogram som er helt gratis. Det tar litt tid å lage musikken der, men det er absolutt mulig. Det er flere sider på nettet der du kan laste det ned fra.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
På NRK's Urørt sider er det massevis av ukjente band og artister man kan kontakte. 8)
Alle filene som kan lastes ned fra nettet krever windows 98 eller ME da :?Opprinnelig postet av Jarli
man who casts no shadow has no soul.
Hvordan musikk tenkte du på? Driver litt med det, og har en kompis som driver med det påi heltid. Men bruker veldig mye samples da... Men hvordan er regelen med sampling og sånt i filmindustrien?
Bokmerker