Viser resultater 1 til 5 av 5
    Ensign
    Medlem siden
    Apr 2006
    Svar
    21

Standard Kontakter rundt Oslo, samt muligens budsjetert produksjon

Heisann! Nå er jeg veldig glad, nettop kommet tilbake fra Isle of Man (UK) der jeg har bodd de siste 2 årene. Gikk på en kunst skole der, men valgte å flytte hjem pga personlige grunner. Har altid hatt en sterk interesse for film, så var veldig betryggende og finne dette forumet. Er ikke helt god i norsk desverre, har tilbrakt 8år i england, så har vel gått glipp av endel norsk på skolen.

Har planlagt en kortfilm som skal bli spilt inn om 2-3 uker som handler om personlige menske tap, mistet mine foreldre da jeg var 12, og er det jeg ønsker å reflektere. Har laget en del kunst filmer, men ikke hatt noen komersiel approach. Ønsker å lage denne filmen så bra jeg kan, så jeg har leid inn 2 hdv kameraer, håper jeg klarer å bruke de da :?

Etter kortfilmen er ferdig, og litt avhengi av hvordan den går, har jeg ønske om å lage en dokumentar som vil ta plass i paris, søker da manskap til denne produksjonen, jeg kan nok desverre ikke love noe lønn, men flytur og oppholdt skal jeg klare å dekke. Søker også noen som har litt erfaring innen for å skrive et manus.

Hadde vært kjempe fint å blitt litt kjent med noen andre film intresserte, har nylig bosatt meg i drammen.

Hvis det er noe dere lurer på, eller vil slå an en prat så er det bare å sende meg en email ( aschim@gmail.com )

Kommer jo til å patrolere disse forumene som en securitas vakt med liten mann syndrom.

Joachim Aschim

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Hei, Joachim!
    Du virker jo som en type med store ambisjoner. Det skal du ha! Og planene dine om den kortfilmen er jeg spendt på å høre mer om i fremtiden. Det hørtes jo også veldig spennede ut det med den der dokumentarfilmen du tenker på. Blir nok bra om du finner crew til å være med deg :wink:

Jeg hang meg litt oppi den kunstskolen du haddet gått på. Hva heter den?

Det er jo alltid hyggelig at det kommer ne filmfolk hit til forumet, og da er det jo greit at de forteller litt om seg selv. Det kom jo frem litt om deg her, men vi har en egen tråd for dette, denne tråden finner du her

- Lars

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Høres veldig interressant ut dette.
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Siden du holder til i Drammen, kanskje du kan stikke oppom skolen jeg jobber på? Danvik Folkehøgskole, det er en medieskole, og jeg antar mange har lyst til å være med å lage film og delta på et lite eventyr i Paris!
    Ta kontakt med ei som heter Marie der, hun er undervisningsinspektør, og informer litt om hva prosjektene går ut på, så kanskje hun kan sette av litt tid til deg så du kan presentere det for elevene, eller hun kan gjøre det for deg.

www.danvikfhs.no 8)

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Synes det høres spennende ut, Joachim. Mange filmskapere ute i landet som garantert vil være med deg, så det skal ikke bli noe problem. Bra du har ambisjonene klare Du får følge Ola Haldors tips og ta en tur innom Danvik.
    Ellers er det bare å spørre rundt hvis det er noe du lurer på, velkommen til forumet!
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •