Hva jeg synes?
Laserbra? :wink:
Vet ikke helt hva jeg synes jeg! Virket litt tynt! Dette er jo egentlig bare settingen. Trenger story også!
Jeg tenkte å lage enda en film til hvor det foregår i en "laser-alder". Framtiden altså.
Så langt er ideen min omtrent slik:
Vil gjerne vite om flere mulige laser-greier som jeg kan presse inn i storyen (eller vises fram). Og hva syns dere om det?Opprinnelig postet av Melwasul
Hva jeg synes?
Laserbra? :wink:
Vet ikke helt hva jeg synes jeg! Virket litt tynt! Dette er jo egentlig bare settingen. Trenger story også!
"LASER" bra! virker morro! altså det virker morro å lage å få et bra resultat! men har du tenkt at den laser datan skal være laget av laser da? eller?!?!? åssen skal folket få vite at d r laser? altså bygt opp av Rotoscop opplegg( Lightsaber altså)??
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Hvis alt du møter i denne framtiden er laser, og dette påvirker synet ditt, så ville vel alle andre oppleve akkurat det samme som denne mannen. Og han ville vel ikke blitt særlig irritert over laseren hvis han var født inn i dette samfunnet og var vant til det. I så fall ville han vel kvittet seg med alle disse laserintrumentene i huset sitt. Og så lenge syndet uansett bare kan fikses med en slik gjør-det'selv sak, så vet han og alle andre om denne muligheten, og ville vel ikke vært særlig plaget av om synet ble dårligere så lenge det bare kan fikses på en lettvint måte.
Tror jeg har en idé til en brukbar story. All denne laserteknologien gjør alle folk på en gang plutselig syke. Nesten sånn "Dawn of the Dead"-syke, uten å lage en for lik parodi. Kan si at folk ser helt normale ut, bare det at de blir gale.
Hovedpersonen er ikke noen laser-geek. Heller tvert imot - han liker å gå lange turer i skogen, så han kommer bort fra denne laser-hverdagen. Litt som i "I, robot", der hovedpersonen av prinsippsak ikke er helt for den nye dominerende oppfinnelsen.
Når han skjønner hva som skjer drar han selvfølgelig inn i byen for å redde kjæresten sin. Hun er ikke skadet av laser-sykdommen enda. For å redde dem begge må hovedpersonen bruke laser-teknologi, og risikerer å få sykdommen selv (noe han gjør).
Du klarer sikkert å finne på hvor dette havner.
Om det ble et dårlig konsept vil jeg skylde på trøtthet. Bare ignorer innlegget mitt i såfall. God natt!
url=http://www.nettplassen.com/wishionized]Wishionized[/url]
Det som er saken - laser gir og tar
det er bare en kortfilm hvor det gir oss litt å tenke, håper jeg?
Og hvordan jeg viser laserne, skal jeg vise i filmen- er det flere laserprodukter som fins nåtid eller vil komme i framtiden?
prøv med at han kanskje spiser litt mat med laserkniv og gaffel?
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Skal se om jeg får en ide hvordan de skal se ut, heheOpprinnelig postet av Remi
Kniven kan se ut som en miniversjon av en lyssabel kanskje...bare et forslag.Opprinnelig postet av Melwasul
man who casts no shadow has no soul.
Kanskje det kunne ha vert med laserdører og laserTV-skjerm...
man who casts no shadow has no soul.
Bokmerker