Viser resultater 1 til 3 av 3
    Cadet 2
    Medlem siden
    Nov 2005
    Svar
    5

Standard Manus - Kjellergangen

Hadde vært fint hvis noen gadd å lese gjennom dette. I word blir det vel massakrert av ordlista hvis man har den slått på, men men. Legger ved fila i .doc og .rtf

.DOC

.RTF
    ww.imsdb.com

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Er nesten for ille at ingen har svart i denne tråden. Leste manuset ditt og likte det i stor grad. Skal ikke påstå jeg helt forsto slutten, dersom det er noe særlig å forstå? Var det bare Ove og Andre som var "high"?

Men uansett så likte jeg veldig godt stemningen som manuset formidlet. Kan ofte være vanskelig å få gode skuespillere til produskjonene sine, og spesielt dersom det er barn det er snakk om. Men disse rollene var såpass naturlige og ekte, at jeg tror det kan forenkle skuespillernes jobb betraktelig.

Veldig spennende manus, får vi se det satt ut i liv også eller?

Cadet 2
    Medlem siden
    Nov 2005
    Svar
    5

Endelig noe respons :lol: Takk

Ja, slutten er merkelig, det er ikke nødvendigvis meningen at man skal forstå den. Jeg sier ingenting, folk kan gjøre opp sin egen mening

Prosjektet får "liv".
    Vi har filmet en del scener, men nå har plutselig en kødd malt kjellergangen vi filmer i HVIT, noe som er litt uheldig! Vi skal skrive inn en "unnskyldning" i manuset, eller kanskje jeg gidder å filme på nytt. Hehe, vi får se!
    ww.imsdb.com

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •