Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Manus, kunne trengt litt kritikk.

vil bare avslutte med å si tusen takk for all den gode responsen =)
    er temmelig fornøyd siden dette bare var en av mine rare ideer som poppet ut i løpet av en times tid...

Kommer til å jobbe ekstremt mye med kniv scenen, det er utrolig viktig at denne blir bra, slik at den ikke drar forventningene ned.
    har faktisk grunnet litt over å bare drite i blod..
    det holder med litt blod rundt stikksåret uansett.

glemte kanskje å nevne at dette er ment til Amandus, som snart har frist på påmeldinger.

Håper filmen kommer med, kommer nok til å legge den ut her før amandus, med mindre jeg kommer noe skikkelig genialt og fint som jeg ikke vil røpe til noen før etter amandus, hehe.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

driver med redigeringen av filmen nå, og jeg var egentlig 100% bombesikker på at jeg hadde lyden av den vanlige "ring ring" mobil ringelyden... men jeg finner den ikke noen steder på dataen min.
    noen som har denne lyden? må være av mobil...

filmen suger foresten dritt, har aldri hvert borti en gjeng mer late drittunger enn den gruppa jeg ble satt sammen med.

jeg må faktisk være hovedrolle, kameramann, lydmann, manus, script og redigering fordi de andre idiotene ikke klarer en dritt.
    ute scene ble vi nødt å finne et innelokale til, fo uffamei, ute er det kaldt og det vil jo ikke gruppa bli. drittunger hele gjengen.

Men, den ringelyden hadde hjulpet meg kjempemasse... har ingen mulighet til å ta opp fra min mobil her, siden jeg glemte den på skolen i dag.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Kanskje noen av disse?

http://www.ljudo.com/result.asp?sear...ec=10&move=bwd

Har ikke noe lyd her, så du får høre å se selv!

Det var dritt da! At alt gikk feil! Lykke til uansett!

EDIT: Kanskje litt vanskelig å "høre å se" som jeg skrev, men uansett!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Kyrre
    Guest

Jeg er vel kanskje litt sent ute med dette nå Kim. Men jeg synes dette er et meget lekkert manus.
    Har faktisk grublet over noe ikke så altfor forskjellig selv. Jaja, om jeg når tidsfristen får vi bare håpe beste mann vinner under årets amandusfestival :wink:

EDIT: Fucked åpp med et crew av late drittunger da. Kjenner meg igjen i problemstillingen.. :?

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •