Jeg jobber med saken i alle fall...
noen som har tenkt å prøve seg på bilbeltereklamen eller?
www.vegvesen.no/bilbelte
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Jeg jobber med saken i alle fall...
Jeg har allerede sendt inn mitt bidrag!
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
bare for å høre litt om hvordan andre tenker.
Har dere satset på å treffe folk på den seriøse måten, eller mer den "kule" måten for å oppnå ungdommers oppmerksomhet?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Den bisarre og tragiske måten.
Jeg vil kalle det jeg har gjort for en ganske "midt-i-mellom" miks... Jeg kjører på ungdommelige virkemidler. Personene i handlingen er vanlige ungdommer (musikk, i-pod osv osv), mens historien er alvorlig (seriøs).Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
Ulykker utenfor tettbygd strøk
Brukt bilbelte
Drept: 67
Hardt skadde: 183
Ikke brukt bilbelte
Drept: 44
Hardt skadde: 89
Konklusjon: De lønne seg alså ikjje særlig å bruke bil belte!!
Ukjent beskyttelse
Drept 3:
Konklusjon #2: Chansen for at blive dræpt på sig er betrakteluig minst, dersom man benyter seg av ukændt beskyttelse, altså udstyr man selv ikje veit hva er!
Ganske rar fakta i forhold til den kampanje, som Vegvesnet vil kjøre! Dessverre er jeg blit for ung til og kunne delta i den konkeransen![]()
Det er jo ingen prosenter her. Du kan regne med at de aller fleste bruker bilbelte, og dermed vil jo tallene for ulykker med bilbeltebrukere bli høyere.
Konklusjonen din må nok revurderes kraftig! Da denne statestikken er litt merkelig skrevet...
Det er veldig mange flere som benytter belte enn de som ikke gjør det... Derfor er det større sjanse rent statistisk sett for at en som bruker bilbelte kommer opp i en ulykke enn en som ikke bruker bilbelte... Skjønner du den?
Og siden det er oftere en som benytter bilbelte kommer opp i ulykker enn en som ikke gjør (ettersom de som gjør det er veldig mange flere) så er sannynligheten større for at de som bruker bilbelte blir skadet også...
Men det gjør det jo ikke akkurat noe tryggere å ikke bruke bilbelte!
Statestikken burde heller vært skrevet slik at en så den prosentvise andelen av de som benyttet bilbelte og ble drept som ble skadet og den prosentvise andelen av de som ikke brukte bilbelte som ble skadet eller drept... Da ville du sett at de som ikke bruker bilbelte har en mye høyere sjanse (prosentvis) for å bli skadd enn de som bruker bilbelte...
Merkelig høyt ekko på rommet mitt. Jeg sverger jeg hørte et tydelig ekko.
Bokmerker