Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24
    Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bjerka, Nordland, Norge
    Svar
    128

Standard Musikkvideo(er) til UKM

Hei folkens!

I forbindelse med UKM om en drøy måned, skal vi presentere to musikkvideoer (med vel og merke egenprodusert musikk) - den første er allerede ferdig og kan nås på adressen http://www.websnacks.net/media/films/Take_me_home.wmv

Jeg har sett eksempler på hvordan man skal lage manus til vanlige filmer, men hvordan lager man egentlig manus til musikkvideo? Bildet endres jo ganske ofte, så her gjelder vel litt andre regler? Mal?

Her er låten til vår andre musikkvideo: http://radio.websnacks.net/topplista/raygun.mp3

- Tips and tricks are very welcome

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Jeg så på den første musikk videoen, og det var av og til at vi så tydelig at sangeren ikke sang! Og på slutten stoppet den mange ganger så jeg måtte trykke på play igjen mange ganger!

Og på begynnelsen da den fyren fikk e-mail spilte han ikke så bra!

Og jeg skjønte ikke meningen med all den drikkingen til sangeren!
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Jeg syntes ikke det var så veldig mye å skryte av...
    Det som irriterer meg mest med musikkvideoer o.l. er når noen f.eks. spiller trommer og du ser så tydelig at de slår på symbal og hihat, men lyden du hører kommer fra stortromma... (hint hint) :?
    Dette gjentar seg desverre over hele filmen og ikke bare med han på slagverk.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Haha, jeg syns faktisk denne var litt morsom. Minna meg litt om Bloodhound Gang - "Uhn Tiss" og noen av Bowling for Soup sine videoer. Men dere kunne spart dere for å skyte ned 2/3 av skuespillerne på slutten. Spritgreiene var heller ikke helt min greie.

Var skuespillere de samme som lagde musikken? Syns nesten det så ut som de ikke kunne låta så bra. Det burde gå an å få til en litt bedre lip sync enn det der vel? Og det samme gjelder instrumentene.

Ellers syns jeg den var ganske humoristisk, men kanskje ikke "bra" akkurat. Gøy å se denne type musikk ute i "fjellheimen". Jeg måtte i alle fall trekke på smilebåndet. :lol:
    Det med flammene og cola, og hunden var morsomst første gangen de dukka opp syns jeg.

Gleder meg til å se neste!
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Telemark, Norway
    Svar
    309

Skal du skrive manus til en musikkvideo bør du riktignok ikke skrive hva som skjer i det klippet og det klippet, men forklare hva som foregår i "scenene" om du vil. Hvordan det ser ut på film avgjør jo klipperen, men det han bruker må jo ha en slags handling, nettopp det som manusforfatteren avgjør.
    e're all living in America

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bjerka, Nordland, Norge
    Svar
    128

Altså, jeg stiller spørsmålet på nytt for de som ikke fikk det med seg: HVORDAN skriver man manus til en musikkvideo? Mal?

Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2006
    Svar
    2

hm, ein mal er nok ikkje berre-berre, men eg kan no beskrive korleis det gjeng føre seg i produksjonsselskapet eg jobbar i.
    hjå oss hender det seg som oftast at manusforfattar og regissør er den same, så regissøren har inga konflikt i å omsetje manuset til handling.

utfordringa med musikkvideoar ligg i at ein musikkvideo avhenger av ei mykje større klipperate og interessante kameravinklar og -rørsle enn både kortfilm og langfilm, faktisk så høg at det tendensiøst vert forstyrrande for sjåaren. eg er ueinig med herr hvermansen som meiner at ein kun må tenkje i scener, fordi med mindre det er ein multikameraproduksjon (som er lite sannsynleg) ville det bli ein veldig keisam video. for å kunne nytte nok kameravinklar til formatet, er kontinuitet er svært viktig, og det er lett for å drite seg ut om ein ikkje følger godt nok med på dette, sjølv om det uformelle og lause formatet tillet veldig mange "luretriks" (som uoppfordra kostymeskift/locationskift i hytt og gevær) som ikkje høver seg i andre format.

sjølv om vi ikkje opererer på like profesjonelt nivå som t.d. piraya og flimmer fillm i bergen, arbeider vi i gerilja film etter å levere eit så profesjonelt produkt som mogleg, i høve det budsjettet vi har. difor kjem manuskriptet også an på kva budsjett vi ruttar med.

ein musikkvideo til 20000 er typisk "Bandet framfører"-video, og her er det riktignok ikkje naudsynt med detaljert manus, berre ei oversikt over kva som bør være med (type C-U av alle i bandet og X C-U av instrument, og naudsynte klisjéar som det).

med eit budsjett på 30-40000 kan ein leike seg litt meir, og kan ha råd til å skape eit narrativ. dei billegaste variantane er sånn "protagonist i ein leiligheit"-type video, eller "bandet køyrer på landevegen"-type video. skal det være meir komplisert enn dette (ulike locations, kostymeskift, sminke, lys, kran, steadycam, &;c) beveger prisen seg oppover for kvart element som vert lagd til. ephemera sin musikkvideo "on the surface" frå millimeter klipp, kosta kr 200000 å lage! i kontrast kosta nathalie nordnes sin musikkvideo "the hours" som vi produserte 45000. den har likevel svært høg produksjonsverdi, men kan ikkje måle seg med ephemera sin.
    når det skal være sagt er det svært lite ein IKKJE kan gjere for veldig lite pengar. vi har lagd fleire videoar for omlag ingen ting (shoot the dog - "In luv with U" som roterer på svisj-urørt kosta kr 8000, om eg ikkje hugsar feil), men då kan ein gløyme løningar, og leige av dyrt utstyr. steadycam, t.d., er uhorveleg dyrt å leige, men produksjonsverdien aukar uhorveleg om ein har råd til det. i oppstartsfasa vår laga vi ein del utstyr sjølve, t.d. eit stativ som kunne feste kamera på utstida av ein bil, og ei slags "steady-stick" som bestod av ei metallstang med handtak og vekter i botnen som kunne halde kamera meir stødig. vi eig også ein mekanisk kamerakran, som vart bygd av han vi kjøpte den frå, men denne har profesjonell nytteverdi og har vore leigd av både tv2 og nrk før vi kjøpte den. det berre viser at det å bygge sitt eige utstyr ofte kan vere både kostnadssparande og nyttig!

vi i gerilja film jobbar stort sett pro bono på idealistisk grunnlag, så vi tek som regel rundt 20-30000 for ein relativt low-key video, og betalar ikkje ut løn til korkje crew eller cast. vi har ikkje høve til å snekre fancy-schmancy CGI-videoar, men det er ikkje det vi driv med, heller.
    høyrest det ut som mykje pengar, så er det faktisk ikkje det; ein kan ikkje bli rik på å jobbe med musikkvideo i noreg, det er ikkje mogleg.

uansett: vi har som regel eit narrativ i våre videoar, og difor må kvart skot planleggjast på førehand av regissør/manusforfattar.
    det heile er ganske nært kort-/langfilmproduksjon, nemleg at manusforfattar leverer eit manus, som så vert bearbeidd og broten opp i eit shooting script, som detaljerer kvar scene, og eit storyboard vert teikna (aldri undervurder storyboards!).
    deretter komponerer DoP og regissør skota basert på storyboardet og shooting script, til ei shot list, som også er kronologisk i høve kva rekkefølgje dei ulike skota skal skytast i (som regel aldri i same rekkefølgje som manusforfattaren skreiv det i, av naturlege årsakar). sjølv om det ikkje går an å unngå improvisasjon der og då, er det alltid lurt å prøve å halde seg til manus så nøye som mogleg, så dette bør vere svært gjennomtenkt og godt bearbeida.

i post er regissøren alltid tilgjengeleg og til stades for klipparen: klipparen si oppgåve er å omsetje regissøren sin visjon til ein ferdig film ved hjelp av shooting scriptet og det tilgjengelege filmmaterialet (som forhåpentlegvis er grundig logga!! bruk ein skytelogg og skriv ned KVART SKOT med timecode inn/ut), så det er opp til regissøren å sørgje for at visjonen vert høveleg presentert gjennom klipparen sitt arbeide. regissørar med spesielt auge for narrativ og det ferdige produktet er ofte svært involvert i klippeprosessen.

håpar dette hjalp til med å svare på spørsmålet ditt!

mvh,
    bjørn.

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Bjerka, Nordland, Norge
    Svar
    128

Sitat Opprinnelig postet av jackbquick
    hm, ein mal er nok ikkje berre-berre, men eg kan no beskrive korleis det gjeng føre seg i produksjonsselskapet eg jobbar i.
    hjå oss hender det seg som oftast at manusforfattar og regissør er den same, så regissøren har inga konflikt i å omsetje manuset til handling.

utfordringa med musikkvideoar ligg i at ein musikkvideo avhenger av ei mykje større klipperate og interessante kameravinklar og -rørsle enn både kortfilm og langfilm, faktisk så høg at det tendensiøst vert forstyrrande for sjåaren. eg er ueinig med herr hvermansen som meiner at ein kun må tenkje i scener, fordi med mindre det er ein multikameraproduksjon (som er lite sannsynleg) ville det bli ein veldig keisam video. for å kunne nytte nok kameravinklar til formatet, er kontinuitet er svært viktig, og det er lett for å drite seg ut om ein ikkje følger godt nok med på dette, sjølv om det uformelle og lause formatet tillet veldig mange "luretriks" (som uoppfordra kostymeskift/locationskift i hytt og gevær) som ikkje høver seg i andre format.

sjølv om vi ikkje opererer på like profesjonelt nivå som t.d. piraya og flimmer fillm i bergen, arbeider vi i gerilja film etter å levere eit så profesjonelt produkt som mogleg, i høve det budsjettet vi har. difor kjem manuskriptet også an på kva budsjett vi ruttar med.

ein musikkvideo til 20000 er typisk "Bandet framfører"-video, og her er det riktignok ikkje naudsynt med detaljert manus, berre ei oversikt over kva som bør være med (type C-U av alle i bandet og X C-U av instrument, og naudsynte klisjéar som det).

med eit budsjett på 30-40000 kan ein leike seg litt meir, og kan ha råd til å skape eit narrativ. dei billegaste variantane er sånn "protagonist i ein leiligheit"-type video, eller "bandet køyrer på landevegen"-type video. skal det være meir komplisert enn dette (ulike locations, kostymeskift, sminke, lys, kran, steadycam, &;c) beveger prisen seg oppover for kvart element som vert lagd til. ephemera sin musikkvideo "on the surface" frå millimeter klipp, kosta kr 200000 å lage! i kontrast kosta nathalie nordnes sin musikkvideo "the hours" som vi produserte 45000. den har likevel svært høg produksjonsverdi, men kan ikkje måle seg med ephemera sin.
    når det skal være sagt er det svært lite ein IKKJE kan gjere for veldig lite pengar. vi har lagd fleire videoar for omlag ingen ting (shoot the dog - "In luv with U" som roterer på svisj-urørt kosta kr 8000, om eg ikkje hugsar feil), men då kan ein gløyme løningar, og leige av dyrt utstyr. steadycam, t.d., er uhorveleg dyrt å leige, men produksjonsverdien aukar uhorveleg om ein har råd til det. i oppstartsfasa vår laga vi ein del utstyr sjølve, t.d. eit stativ som kunne feste kamera på utstida av ein bil, og ei slags "steady-stick" som bestod av ei metallstang med handtak og vekter i botnen som kunne halde kamera meir stødig. vi eig også ein mekanisk kamerakran, som vart bygd av han vi kjøpte den frå, men denne har profesjonell nytteverdi og har vore leigd av både tv2 og nrk før vi kjøpte den. det berre viser at det å bygge sitt eige utstyr ofte kan vere både kostnadssparande og nyttig!

vi i gerilja film jobbar stort sett pro bono på idealistisk grunnlag, så vi tek som regel rundt 20-30000 for ein relativt low-key video, og betalar ikkje ut løn til korkje crew eller cast. vi har ikkje høve til å snekre fancy-schmancy CGI-videoar, men det er ikkje det vi driv med, heller.
    høyrest det ut som mykje pengar, så er det faktisk ikkje det; ein kan ikkje bli rik på å jobbe med musikkvideo i noreg, det er ikkje mogleg.

uansett: vi har som regel eit narrativ i våre videoar, og difor må kvart skot planleggjast på førehand av regissør/manusforfattar.
    det heile er ganske nært kort-/langfilmproduksjon, nemleg at manusforfattar leverer eit manus, som så vert bearbeidd og broten opp i eit shooting script, som detaljerer kvar scene, og eit storyboard vert teikna (aldri undervurder storyboards!).
    deretter komponerer DoP og regissør skota basert på storyboardet og shooting script, til ei shot list, som også er kronologisk i høve kva rekkefølgje dei ulike skota skal skytast i (som regel aldri i same rekkefølgje som manusforfattaren skreiv det i, av naturlege årsakar). sjølv om det ikkje går an å unngå improvisasjon der og då, er det alltid lurt å prøve å halde seg til manus så nøye som mogleg, så dette bør vere svært gjennomtenkt og godt bearbeida.

i post er regissøren alltid tilgjengeleg og til stades for klipparen: klipparen si oppgåve er å omsetje regissøren sin visjon til ein ferdig film ved hjelp av shooting scriptet og det tilgjengelege filmmaterialet (som forhåpentlegvis er grundig logga!! bruk ein skytelogg og skriv ned KVART SKOT med timecode inn/ut), så det er opp til regissøren å sørgje for at visjonen vert høveleg presentert gjennom klipparen sitt arbeide. regissørar med spesielt auge for narrativ og det ferdige produktet er ofte svært involvert i klippeprosessen.

håpar dette hjalp til med å svare på spørsmålet ditt!

mvh,
    bjørn.
    Hadde det vært mulig med et eksempel på musikkvideo script?

Cadet 1
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    mo i rana
    Svar
    2

Må vel grattulere med seieren igår på UKM.
    Synd at det var så mye problemer med visningen og at folk ble litt leie utover kvelden...
    Men alt ialt var det vel en suksess :wink:

Skal prøve og få et lite klipp med i sendinga idag, synd jeg ikke fikk intervjua dere igår,men sånn er det.
    Sendinga går 17:30-18:30 og i 23/23:30 tida.
    V Nordland
    www.jegerart.com

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Filmen vår Livet uten Linda gikk også videre i UKM for en måneds tid siden, så kanskje vi møtes i landsfinalen? :P Hehe.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •