jeg driver med film i stavanger![]()
nok av andre som gjør det og!
Någen her som driver firma eller film gruppe, der dåkker lage film, reklame, musikk videoer o.s.v hadde likt å vist om någen holdt på her i Stavanger by, føler d ikke er noe her...
Vist noen driver noe, legg ijen link te hjemmesiden eller noe, kansje noen har planer om å starte?
jeg driver med film i stavanger![]()
nok av andre som gjør det og!
... Og om du klarer det, vær vennleg og skriv nynorsk eller bokmål![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Skal begynne å lage film i stavanger, men har ikke laget noe spesielt ennå, kun fx tester, etc.
Jobber med kortfilm manus...
Okey, skal skrive bokmål, jeg beklager Stavanger dialekten, du ser siden eg spør, eg og mine venner vurderer å starte noe i Stavanger, derfor lurer jeg på om d er noen som nettop har startet, vi kan komunisere med.... Eller andre proffe grupper som holder på, drømmen er jo å starte et eget firma..
Har så mange ideer til film! Gleder meg til framtiden![]()
Haha. Hva har du i norsk da? "Eg" og "d" osv. er ikke bokmål...
Men jeg er fra Stavanger og driver litt med film. (Ganske fersk, men har forholdsvis god erfaring innefor animasjon, 2d.)
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
Tja, vi driver med film her i Stavanger. For tiden er det reklamefilm og oppdrag for diverse firmaer det går i, men.
Ja, jeg holder til på sola ..
Hvor gammel er du???
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
jeg kommer fra stavanger ja, men ga opp å sitte alene og prøve å komme noen vei med film, så jeg stakk av :P bor nå i københavn og jobber som fotograf/klipper i et produksjonsfirmamen jeg er jo noen ganger hjemme på besøk og har vel planer om å komme tilbake på et tidspunkt, kanskje.
etter run through the jungle
Bokmerker