Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16
    Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Standard Noen som har ideer? (grøsser, thriller)

Jeg skal lage en film der en vennegjeng går ut i en skog, der folk begynner å forsvinne. En gal morder skal ta dem.

* Skal morderen være en i gjengen?

* Skal du ikke se hva som skjer med ofrene før på slutten, når morderen forteller hva som han/hun gjorde?

* Skal morderen være en gutt eller jente?

* Har noen noe forslag til en orginal måte å ta livet av noen?

* Andre forslag?

Det er både gutter og jenter med.
    ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Noen som har ideer? (grøsser, thriller)

Sitat Opprinnelig postet av ustedalen
    Jeg skal lage en film der en vennegjeng går ut i en skog, der folk begynner å forsvinne. En gal morder skal ta dem.

* Skal morderen være en i gjengen?

* Skal morderen være en gutt eller jente?

* Andre forslag?
    Det er jo en klassiker at morderen er nærvenn til "helten" eller en i gjengen, hehe... Og har en grunn til å drepe alle (noe om fortiden?)

Prøv iallfall å finne på en kreativ måte å skremme folk - sånn at det ikke blir forutsigbar. Noe som folk ikke forventet seg iallfall

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

For eksempel?????? :?

Jeg har ikke planer om å lage den overnaturlig
    ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

hva med å heller lage en film der personene er i et annet sted enn en skog?
    konseptet med skog/forsvinne/morder/blah/blah/blah er oppbrukt.
    hva med at alle dro på fisketur på fjellet? isteden for bare en "teltur" eller lignende.

Hvis du har lyst å overaske seerne, så må du gjemme morderen godt. hva med at hovedpersonen selv er morderen?
    han er skitsofren(har ikke peiling på om jeg skreiv det riktig) og han gjør ting som han selv ikke husker, og hver gang så er det ingen spor som fører til han, trur han. først på slutten begynner han å skjønne ting, fordi han gjennkjenner ting ellerno på alle stedene som folka døde på.
    så blir han lei seg og hopper seg selv uttafor et stup fordi han skjønner han har drept alle utenom kjæresten sin.
    så blir alt svart.
    så våknern igjen, og ser at det var kjæresten sin han kastet uttafor fjellet isteden for seg selv.

ellerno? =P
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

jeg skal ha med to tvillingjenter. Hadde det vært bra viss noen av de var morderen?
    :?
    ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

hva med at det er 2 tvillingjenter,
    men egentlig bare en?
    hu ene trur at hu har en tvillingsøster, men så er det bare den andre personligheten hennes?
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

hmm, muligens. noen andre ideer? :?
    ww.ustedalen.com

Lieutenant
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Ålgård
    Svar
    113

Standard Re: Noen som har ideer? (grøsser, thriller)

1) La for all del ikke morderen være en i gjengen. Det er så utrolig oppbrukt. Og det skal vel være litt realistisk? Er det realistisk at en vennegjeng i Norge reiser på telttur og at en begynner å drepe hans venner?

2)
    Sitat Opprinnelig postet av ustedalen
    * Skal du ikke se hva som skjer med ofrene før på slutten, når morderen forteller hva som han/hun gjorde?
    Har du tenkt at de skal fange morderen og at han i politiavhør forteller hva han gjorde ellerpå? Nei og nei! Det blir ikke bare en "happy ending" men en"happy and fake ending". Tenk deg om. Greier en vennegjeng på telttur å fange en syk morder og at morderen forteller hva han gjorde på slutten??? nei. En grøsser skal være en grøsser. Hater lykkelige endinger i grøssere jeg.... hehe :lol:

3)
    Det kunne blitt ganske sykt og bra om det var en jente som var morderen. Men det krever mye planlegging. Hun skal drepe ungdommer... Hun må være ganske skadd i huet, pluss at skuespilleren må være utrolig god for at det skal bli bra.

4)
    Orginal måte å ta livet av en person... Hmm... Det finnes jo så utrolig mange måter. Men at de våkner en morgen og at en av personene er vekke eller noe slikt kan blir bra. Men da må ikke de som er på tur begynne slik: "nei!!! hun er død. Hva skal vi gjøre!! nei!!!!" Det som hadde vært realistisk hadde vært at de trodde hun kødda eller hadde reist hjem bare for moro skyld... eller? mange muligheter..

Lieutenant
    Medlem siden
    May 2004
    Svar
    107

Standard nice

likte historien til ustabil-kim HAHAHA!!! nesten så jeg går i gang å lager den...
    ultimedia Addict - www.kimandresen.com

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

likte konseptet til ustabil-kim jeg og. kanskje morderen kan være som Jim Carry i "jeg, meg og Irene" at når han blir til sin andre personlighet (Hank i "jeg, meg og Irene") er han morderen og når han er seg selv er han en uskyldig liten pøkk??
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •