Haha! den likte jeg :P hvor får du alt fra? 8O åja.... kansje du egentlig er 8 år? :wink:
Jeg har ingen idé til neon film, men jeg lurte på¨om noem kunne lage en film til meg. Jeg vet at den skal handle om noen folk, og at disse folka skal gjøre noe kult (helst masse kult! hehe), og at filmen skal være fet og alt sånn der, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre (for jeg kan ingenting om film
ops: men jeg vet at jeg synes film er skikeli tøfft), og jeg har heller ikke mulighet til å lage filmen selv. Så jeg lurte på om noen bare kan lage en sånn dritfet film til meg. Du skal få takk i rulletekst og sånn altså 8)
Så hvis atte noen synes det er intresangt, så bare ta kontakt!!!:!:
Haha! den likte jeg :P hvor får du alt fra? 8O åja.... kansje du egentlig er 8 år? :wink:
Tror noen burde lage dokumentar om deg, Kenny. 8)
Den hadde jeg kjøpt.
+1.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
... og tydeligvis (som forventet) er det ingen, der forstår at hele hans innlegg, bare er en ren parodi på hele dette forumet og dets gjennomsnittlige dumhet.
Mod edit: Nei, sånt snakk vil me ikkje ha her.Opprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
Du skjønte tydeligvis ikke at alle andre skjønte det.Opprinnelig postet av Ekksplotsjon Bang Studios
Men jøss! Hva skjer? Herr Bang skrev 100% forståelig for en gangs skyld. Har han og tvillingbroren Herr Wang byttet personlighet?
hahaha det er heeeelt riktig daniel, stusset over det selv =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker