bra jobba gledermeg til hele kortfilmen! Keep up the good work![]()
Vi i royal picture har filmet ny kort film, denne gangen var det skrekk som var sjangeren. Vi holder ennå på med klippen, men eg kan legge frem en helt fersk trailer
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=n_19pmM5Vvg[/ame]
bra jobba gledermeg til hele kortfilmen! Keep up the good work![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Såg det bra ut daniel?:P
Vil anbefale widescreen, ser mer profesjonelt ut med gang i mine øyne. Kan vel gjøres enda mer dramatisk ved å tweake fargene en del og. Laster sikkert ned den ferdige når den kommer, liker å se litt andre amatørprosjekter i ny og ne.
Ser ganske okey ut!![]()
Men ja.. Film i widescreen! Og bruk litt tid til fargekorrigering.. Gjør det litt mere dystert! Ja, dystert er ordet ;=)
som sagt er filmen under redigering, fatter ikke hvorfor filmen ikke er wide screen? den er filmet, redigert og exporta ut i widescreen.
Fordi youtube ikke er et widescreen format.
Man må exportere ut med letterbox, ikke anamorfisk.
Det skal gå an å laste opp en widescreen-video, men youtube gjør dem om til 4:3 med letterbox automatisk. Men man må ikke eksportere ut med letterbox.Opprinnelig postet av dahlskebank
Så eg må gjør filmen om i 16:9 letterbox?
Ikke for å gjøre dette om til en YouTube tråd, men ingen av de anamorfiske 16:9 (jeg surrer ikke med ordbruken nå?) filmen jeg har lastet opp har blitt 4:3 med letterbox. De har blitt 16:9 squeezed to fit 4:3. Eneste filmen som ble 4:3 med letterbox var en film som jeg hadde rendret ut til å være 16:9 uten noe anamorfisk eller andre dyr fra sjøen. Forvirrer til og med meg selv her...
EDIT:
Så ubrukelig jeg er, har enda ikke kommentert traileren...
Double Deuce Edit:
Firmanavntitlen som går fra hvitt til rødt kunne gjerne gjort det på et par frames. Sleng på en ubehagelig grøsserlyd og det funker. Trust me! Han i tribal t-skjorta ligner fælt mye på Dax Shepard i Idiocracy. Lydanlegget er helt søppel så hører ikke hva de sier... Anywho, tror en niftig fargekorrigering, kanskje overdrive litt kontraster hadde gjort seg!
Bokmerker