Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 18
    Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    105

Standard Ny filmtrailer 2

Tittelen her høre kanskje misvisende ut. Jeg har skrevet en topic (er det det det heter?) fra før av
    Det eneste var at på den ble det mer en samtale (ikke at jeg har noe i mot det) men jeg vil gjerne høre flere personers meninger om filmtraileren.
    [ame]http://video.google.com/videoplay?docid=2950821405239145061[/ame]
    ww.JGNfilm.piczo.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nittedal
    Svar
    178

traileren sier ikke så mye om filmen syns jeg. er det en grøsser? Hvis det er det, er det bare teit å bruke coldplay som musikk. Hvis traileren skal være med på konkuranser, er det ikke lov til å bruke "copyright" musikk.

Kanskje du burde prøve å få lagt inn litt annen musikk( tror det kommer til å hjelpe mye) Likte når den hånden kom opp, det var ganske stilig ja
    he passion of making film.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nittedal
    Svar
    178

8)

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Men når du snakker om copywright musikk? Hvis ikke det er lov, hva er lov da? Hvor mange har muligehten til å lage musikken selv?
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    105

Ja. Du er faktisk ikke den eneste som har kommentert musikken, men fra nå av skru ned lyden om dere vil. Kommenter hva som helst utenom musikken. Har fått klare tilbakemeldinger om den allerede.
    En ting til: Jeg skal ikke delta i noen konkurranser.

(Den var ikke ment til deg, Plecto )
    ww.JGNfilm.piczo.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nittedal
    Svar
    178

liker godt kamera-vinkelene du har valgt ut. De er stødig og rette horisonter! da virker det med en gang mere proft! Liker godt den hånden og: npr den kommer opp fra vannet. da blir det litt mystisk

ps: hva som er lov da?: den musikken som noen lager for deg eller du lager selv. All musikk har ikke copyright skjønner du. Man kan spørre om tilatesle fra den som har laget musikken, da er det fult lovlig

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Sitat Opprinnelig postet av dole
    liker godt kamera-vinkelene du har valgt ut. De er stødig og rette horisonter! da virker det med en gang mere proft! Liker godt den hånden og: npr den kommer opp fra vannet. da blir det litt mystisk

ps: hva som er lov da?: den musikken som noen lager for deg eller du lager selv. All musikk har ikke copyright skjønner du. Man kan spørre om tilatesle fra den som har laget musikken, da er det fult lovlig
    Ikke FULLT lovelig... Det er ikke bare de som har laget musikken som eier copyrighten på den... det er produksjonsselskapet eller noe!
    Jeg ringte til en fyr en gang og han måtte tenke seg godt om før han sa ja fordi han eide ikke alle rettigehetene, men han sa det var greit for hvis det kom til å skje noe så hadde han et ord i saken også!
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Lieutenant
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    105

Takker for oppmuntrende ord.
    Til Dole: Har hatt noen produksjoner hvor horisonten har vært veldig skeiv og hvor kameraføringen rett og slett har vært forferdelig. Har nok vært mer bevisste på disse tingene.
    Angående det med hånden: Jeg ble ganske fornøyd selv, spesiellt når jeg tenker på at det klippet ikke egentlig skulle brukes.
    ww.JGNfilm.piczo.com

Lieutenant
    Medlem siden
    Jul 2006
    Svar
    102

Hvordan satt du opp den scenen? Med hånden som kom opp av vannet?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

Det er lov å bruke kopy beskyttet music så lenge du ikke tar betaling eller selger filmen

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •