Fortell oss i det minste hvor du bor, vi er alle spredt utover landet og flere (som meg) kan ha bruk for flere folk.
Jeg har masse filmideer. Problemet er at ingen av vennene mine vil være med på å lage film!.Slekta mi er heller ikke no særlig hjelpsomme.Jeg kan ikke lage film for meg selv!.Hva skal jeg gjøre?.Jeg mener ikke å være sytete men..det er komplisert. :cry:
Fortell oss i det minste hvor du bor, vi er alle spredt utover landet og flere (som meg) kan ha bruk for flere folk.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Splatterboy, lag emnetittlene dine mer beskrivende. Som f.eks: "Mangler crew, stort problem" osv.
Viss du bor i sola, stavanger eller i sandnes så er du velkommen!!!
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
jeg bor i Kvål, dessverre.
sett opp en plakat og skriv at film intereserte kan ta kontakt eller lignende
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Ikke for å reklamere for mine egne "filmer", men man kan fint lage småpell og lære seg litt av hvert helt alene.
The House Killer
The Killer
"Filmene" er usaklig dårlige, men det er bare meg og kameraet som er tilstede.
Hvis ikke det nytter så kan du jo prøve å finne folk på blink. Det fungerte ihvertfall fint da jeg skulle få tak på skuespillere til Bunker.
du kan jo spørre om lov til å vise filmene du lager på skolen. hvis du får lov, blir sikkert fler av vennene dine med........ :wink:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Bokmerker