Side 3 av 14 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 30 av 135
    Lieutenant
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Ålgård
    Svar
    113

Standard Prosjekter på gang-tråden!

Vi i Booh'Ya Productions holder enda på med en grøsser vi begynte på for snart et år siden. Vårt mål er å være ferdig i løpet av sommeren. Dette er en godt planlagt film som jeg virkelig har troen på! Det hjelper også på at en kompis nettopp var i tyskland og kjøpte et ganske pent kamera :wink:

Lieutenant
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sør
    Svar
    129

skal faktisk sette sammen en film i morra om våpen og sånt.. skrev ferdig manuset i dag.. dokumentar greier(skole prosjekt).. pluss at jeg har en grøsser på gang, og en musikk video til skole prosjekt..
    ideoproduksjon.net

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    68

Dette var morsomt!

Jeg har hovedsaklig to prosjekter på gang.

Film 1 (Amandus-biddrag): "Bossens øyne" (ikke sikker det blir denne tittelen)
    Film om en gjengleder som ikke får solbrillene han ønsker seg. Manus er ferdigskrevet, vi er i gang med filmingen, og hvis alt times perfekt kan jeg legge ut en ferdigredigert versjon om 2 uker. Dette er forresten et skoleprosjekt. Her legger vi ut litt info. Og forresten, vennligst ikke stjel idéen (Vet ingen gjør det, men jeg er pålagt å si det, siden det er et konkurransebiddrag).

Film 2 (hobbyprosjekt - "MadnessMedia"): "Nattens myte"
    En idé som utspiller seg i en verden hvor folk lever i konstant frykt for natta. Denne filmen er i manusfasen - jeg har skrevet cirka halve manuset. Vil prøve å få litt mystisk stil over det, det hadde vært tøft! Problemet er: det er aldri godt å vite om man blir ferdig med større filmprosjekter. De er jo så store!

En del grøssere ute og går ser jeg
    url=http://www.nettplassen.com/wishionized]Wishionized[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2003
    Sted
    Norbygdi
    Svar
    42

Norbygdi Productions holder på med en slags oppfølger til Eggstøkkan. Med hjelp av litt alkohol ble et slags manus hevet i sammen 2. juledag. Og etter mange plutselige problem fikk vi filma litt i på 5. juledag og på nyttårsaften. :P Skikelig på sparket film, og omtrent bare et "take" på alle scener. 8O På grunn av at et hovedkort tok kvelden har redigeringsarbeidet blitt litt utsatt, men det er såpass lite redigerings arbeide på denna filmen så den er klar for slipp om et par uker.
    Les mer på www.norbygdi.net

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Har laget noen filmer. Men de beste er på tre kvarter; tror dere det er noen vits å legge dem på nettet? Spørs om noen gidder å laste ned så mye...

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund / Ørlandet
    Svar
    123

Sitat Opprinnelig postet av Gaute
    Norbygdi Productions holder på med en slags oppfølger til Eggstøkkan. Med hjelp av litt alkohol ble et slags manus hevet i sammen 2. juledag. Og etter mange plutselige problem fikk vi filma litt i på 5. juledag og på nyttårsaften. :P Skikelig på sparket film, og omtrent bare et "take" på alle scener. 8O På grunn av at et hovedkort tok kvelden har redigeringsarbeidet blitt litt utsatt, men det er såpass lite redigerings arbeide på denna filmen så den er klar for slipp om et par uker.
    Les mer på www.norbygdi.net
    En skikkelig Ed Wood produksjon asså :P

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    68

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Har laget noen filmer. Men de beste er på tre kvarter; tror dere det er noen vits å legge dem på nettet? Spørs om noen gidder å laste ned så mye...
    Jeg gjør
    Å laste ned filmer er alltid gøy!

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Deathlag, Ibsen Arts nyeste film, er i og for seg ferdig, mangler bare litt småtterier ang komprimering (noen som har forslag til hva som er best forresten? send pm, så slipper vi å gå så veldig offtopic)

Viste forresten Deathlag og Familieidyll (skoleprosjekt fra GK) på Ungdommens KulturMønstring i går. Hadde svært lave forhåpninger, spesielt angående Deathlag, fordi jeg tror ikke det er det publikumet filmen er beregnet på, vet ikke om alle fikk med seg pointet. De sa også at de skulle ringe de som gikk videre til fylkesmønstringen senere på kvelden, og etter hvert som timene gikk, innså jeg at vi ikke hadde gått videre. Skuffelsen var ikke særlig stor, i og med at det var dette jeg hadde forventet.

Overraskelsen var desto større når jeg i formiddag så at noen hadde ringt, og da jeg sjekka mobilsvaren, var det jaggumeg en beskjed om at vi hadde kommet videre. Jeg måtte ringe for å finne ut hvilken av filmene jeg hadde gått videre med, det var ingen selvfølge. Og da var det Deathlag, vår aller ferskeste, og trolig beste film det var snakk om.

Så vi skal til Sandnes på fylkesmønstring YEAY

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    68

Standard Bossens Øyne

Amandus-bidraget vårt har blitt gitt navnet "Bossens Øyne", og er nå helt ferdig. Konvolutt med DV-tape er sendt til Amandus

Jeg skal se om jeg kan få filmen ut på nettet. I mellomtiden har jeg noen bilder liggende på denne siden:
    http://www.nettplassen.com/amandusfilm/

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Bossens Øyne

Leker litt med Terminator-look.

Snart skal vi lage en kort film for moro skyld, og deretter en større film i vinterferien - gleder meg

Side 3 av 14 FørstFørst 1234513 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •