Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 28
    Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Psykiske ideer

Heisann, er det noen som har noen Ideer til hva som kan gjøre en person psykisk skadet! altså, han skal bli banket opp osv osv og ja torturert! men har noen en god grunn for hvorfor han akuratt blir det?Bakgrunnen er at han er leiemorder! har flere ideer til bakgrunnen av det men vil se om dere har noen så kan jeg bygge sammen! Har det meste av manuset klart!

Forsalget skal være sånn at det går Psykisk inn på han! F.EKS: at han blir tvunget til å drepe broren sin, men han nekter og dermed blir han banka opp og PINT og torturert slik at det går psykisk innpå han!

har noen andre forslag! lignende Eksemplet mitt
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Psykiske ideer

Kommer an på hvilken ferdigheter leiemorderen har. Kan han karate, burde slaget komme fra noe der. Kan han skyte, fikk han kanskje en kule i hodet hvor det måtte smeltes.

Er det en lang film, vil jeg anbefale å bruke det som anslag hvor det kunne vise torturscene (eller slåsscene) i starten (slik at vi vet hva som skjedde og får en del presentasjon av person(ene) og deretter kommer det teksten "6 måneder senere" hvor handlingen starter, eller noe.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Psykiske ideer

Starter med at han våkner i Skogen, (han ble dumpet der) også ser han tilbake i tid også på slutten ser vi åssen han ble kasta ut i skogen der osv, også komemr det på nytt at han våkner så slutter filmen.. skjønner??

Han Skyter og kan slåss! full pakke! Må bare ha en grunn som er bra nok ti lat han blir banka opp osv! Fordi han ska nekte det! og jeg trur han skal bli tilbydt å drepe broren sin for en DEL PENGER, men han nekter og det liker ikke folka og så blir det bråk!

men har dere andre ideer enn det med broren eller rett å slett andre ideer til filmen som dere har på hjerter! Skrik UT!

THX
    THX er offline
    Commodore THX sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Bergen
    Svar
    1,301

Standard Psykiske ideer

Kom til å drepe noen i barndommen sin....det blir en skada av...
    Why build one when you can have two at twice the price?

BERGEN

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Psykiske ideer

Det handler ikke om Leiemorder opplegget osv!!

F.eks:
    Han blir psykisk skadet fordi han blir TVUNGET til å drepe broren sin (altså ha nfår betalt) men han nekter og da torturer de han osv og tvinger han til det og masse annet!!

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Psykiske ideer

En typisk leiemorder film vil leiemorderen ikke drepe de som han/hun har følelser for. En bror er fint å bruke.

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Psykiske ideer

ja, det var det jeg tenkte på! at Han har jo følelser for broren sin og vil jo ikke gjøre det!

Men folka Tvinger han til det og han prøver å rømme unda det! så jeg tipper jeg tar det!

Men er det noen andre som har Ideer som kan skje så si fra!

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Psykiske ideer

Hvis de som tvinger han har tatt f.eks. kjæresten/forloveden/kona til leiemorderen så vil han i det alle fall vurdere å knerte broren sin! Det er eneste muligheten jeg kan se til at han engang vil vurdere å gjøre det! Tror ikke penger er nok til å drepe sin egen bror!!! :wink:
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard Psykiske ideer

Grunnen for at han blir tvunget for det er fordi Broren han blanda seg inn i Miljøet dems og har ikke levert Dopet eller pengene eller hva nå det måtte være!

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard Psykiske ideer

Jeg ville egentlig prøvd å lage en helt annen film, siden slike historier er hyppig gjenfortalt i amatørfilmmiljøet! Men jeg skal ikke bestemme hva slags filmer du skal lage!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •