Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Reklamefilm

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    213

Standard Reklamefilm

Jeg har fått i oppgave å hjelpe til med en reklamefilm for en kleskolleksjon. Temaet for filmen skal være urban wildlife der to modeller (en gutt en jente) skal danse en korigrafert dans (hip hop aktig) iført gensene/toppene de produserer og truse/boxer.

Etter sjefens ønske så ville han at vi skulle lage det sånn at hvert plagg fikk sin "del" som er mer enn 2 sec. sånn at man også kan bruke de forskjellige delene på websiden, der man f.eks. klikker på singletten og får opp en liten filmsnutt som viser den.

Med tanke på temaet urban wildlife kan location gjerne være satt på et urbant sted, et tomt lokale, et tont parkeringshus eller i skogen.
    Det kan gjerne (helst, etter min mening) være en story i filmen. Viktig å fortsatt huske den bare skal vare i ca. 30 sec. og fokusere på plaggene.
    Men gjerne vise f.eks. litt hvem disse folkene er, og hvorfor de befinner seg på dette stedet..

Ting skal være vilt, rebelsk, sexy og det skal selge!

Hadde vert kjempe fint med litt hjelp med tanker og ideer rundt dette.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Standard Reklamefilm

Heihei, og takk for sist - om man kan si det sånn.

Spark meg på skarpleggen om dette er helt på trynet.
    Sånn helt umiddelbart ser jeg for meg en utflytta lagerbygning med vilkårlige gjenstander som paller, byggestilas, søyler og kanskje vinduer i taket. Volum i lyset, i form av røyk som gir det en litt spennende atmosfære.

Er forresten lov til å ta kontakt på msn!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2004
    Svar
    213

Standard Reklamefilm

høres ut som en spennende ide, har vert inne på røykfull atmosfære ja

hva kaller du deg på msn da? var det deg jeg snakka om web med? :S ops: Sorry, men litt dessorientert.

vi trenger fortsatt en story... noen som har ideer så fyr løs!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo
    Svar
    230

Standard Reklamefilm

du kan jo bruke en skate park el, spørs egentlig litt på hvordan klær det er
    ww.blender3d.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •