Skal du presentere folkene som er med i filmen?
Jeg og noen kompisser holder på å lage en 7-episorders reality serie nå; køn3båjs 2. hvertfall, det er jeg som redigerer filmene og har ansvar for det tekniske. Nå stresser jeg med å pønske ut hvordan introen til hver av episodene skal være. Så jeg lurte på om noen her har noen gode ideer.
Har tenkt litt på slik som robinson på tv3. der et helikopter kommer flygende over alle de tropiske øyene, mens det er animert dyr og kart av øyen deltagerne bor på i andre delen av skjermen (håper dere vet hva jeg mener, vansklig å forklare). Men dette kan jo bli vansklig i og med at vi ikke har noe helikopter :P
Et av de andre alternativene er å lage flash film der alt er tegnet utenom hodene til deltagerne (som er klippet ut slikt som i south park). Men det jeg tenkte på her var om det ble bra å introdusere ALLE deltagerne hver gang i alle de 7 episodene (det skal være likt i alle). Blir det litt dumt?
Så er det noen som har forslag til hvordan vi kan gjøre det (uten at vi må bruke ressurser som vi ikke har :S)?
(hvis dere har et forslag, kan dere gjærne fortelle hvordan dere ville gjennomført det selv. Hjelper en del)
ttp://www.laniban.com
Skal du presentere folkene som er med i filmen?
ww.ustedalen.com
Jeg vet ikke enna. Det er jo egentlig ikke en Film. Det skal forestille en reality serie. Så jeg lurte på om det var en god idee. Å presentere deltagerne i serien i begynnelsen av hver episode. For meg virker det litt dumt fordi I de siste episodene er det bare et par deltagere igjen og da blir det litt dumt å presentere alle. Og jeg vil at alle episodene skal ha lik intro.
Så jeg lurte på om noen har andre forslag til introer. (måter å starte hver episode på)
Grove fakta om serien:
7 deltagere
7 dager
1 blir stemt hjem hver dag
i slutten av hver episode tenkte vi å ha: I neste episode ("masse småklipp fra neste..")
Da ville jeg ikke presentert alle i introen.
Ha en oppsummering for hver dag.
Prøv noe lignende som ble brukt i TVNorges program "Kanditaten". Og i neste episode blir det da at den som gikk ut i forrige episode er markert svart/hvitt eller tonet ned. Eller kanskje en slags markering på at han er ute... Noe i den duren ville ha blitt bra!
år medier og kom. vk2 | åkra
Hvis du bruker stills av de som er med i "reality-showet" så kan du choppe av hodet på dem som ikke er med, eventuelt sprenge hodet.
HAHA, ser det for meg allerede!!
Hvordan kan jeg lage tegnefilm med mange bilder pr. sek på en forholdsvis enkel måte? Har prøvd en del i photoshop, men klarer ikke å få det over til film.
Noen som har erfaring med dette og kunne gitt noen råd? (Ikke animering)
Eksporterer klippet som filmstrip fra Premiere, så kan du redigere i Photoshop. Og så importerer inn Premiere igjen.Opprinnelig postet av Knugen
Kan jeg på noen måte få bilder in i Adobe Premier UTEN å fjerne transparent background? Har prøvd lenge, men ingenting virker. Eller går det ann å fjerne det svarte som automatisk blir bakgrunn i premier ved hjelp av noen effekter som bluescreen e.l. I så fall, hva heter bluescreen effekten?
Her er en liten del av Knugens køn3båjs intro!!!
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
Bokmerker