Viser resultater 1 til 4 av 4
    Citizen
    Medlem siden
    Jul 2006
    Svar
    1

Standard Søker crew; kameramann og lydmann.

Hei!

Kort historie:
    Jeg, og noen av mine kjære venner, holder for tiden på med et filmprosjekt. Dette prosjektet er et prosjekt hvor ingen får betalt, alt skjer på egen vilje. Vi holder til i Buskerud, nærmere bestemt Modum- og Øvre Eiker kommune.
    Vi er per i dag midt oppe i produksjonen. Vi har i dag nok personer, men når en kameramann og en lydmann drar på ferie blir vi litt for få i crewet, på den tekniske siden. Vi søker derfor etter seriøse mennesker, som har lyst til å være med å skape noe.

Teknisk informasjon:
    Filmens lengde er ikke ennå funnet ut, men et sted mellom 60 - 100 minutter. Tror nærmere 60 enn 100, men dette er noe vi ikke vet før den vises på kinolerretet.
    Filmen skytes på vanlig DV-tape ved hjelp av 2 stk Canon XL2, ikke profesjonelle kameraer men de fungerer helt topp. I lyd har vi 2 stk Seinheizer mikrofoner med tilhørende utstyr og 1 stk mygg. Lysmessig har vi 2 stk softboxer og litt annet småstæsj. Vi leier også en Dolly med utstyr til produksjonen. Noe av dette er eid, noe er leid og noe er lånt.

Kort informasjon om hva filmen handler om:
    Filmen starter ganske idyllisk med en vennegjeng på 4; 3 jenter og 1 gutt. De lever sitt dagligdagse liv med ungdommelige ting; LES: Klær, sminke, utseende, sex, kropp, data etc.
    Denne "gjengen" oppdager plutselig en dag noe de ikke skulle sett. Noe som får de til å bli veldig redde. Etter hvert skjer det en del forbausende ting med de, og de bestemmer seg for å rømme av gårde til hytta. Akkurat da slår de mørke, skumle og voldelige mennene til...
    Mer kan jeg dessverre ikke legge ut åpent på internett. Muligens jeg får en regissør eller produsent på nakken allerede nå :P

Hva vi trenger:
    Vi trenger to stk personer; 1 stk kameramenn og 1 stk lydmann.
    Kameramannen må kunne beherske fototeknikk og bruke kameraet (eller et i ca. samme klasse). Han/hun må også være positivt innstilt, og takle utfordringer.
    Lydmannen må kunne de primære egenskapene for å holde en lydboom, helst må han/hun også mestre utfordringer og være fleksibel å jobbe med.

Innspillingen forgår som sagt i Modum- og Øvre Eiker kommune. Hvis noen langt unna vil være med, har vi evt. mulighet for overnatting, dersom dette blir et problem. Vi trenger disse to rollene fra og med 8. august til og med 13. august.

Hvis du er interessert, lurer på noe, eller rett og slett vil være med på dette, ta kontakt med meg ved hjelp av:
    E-mail:
    truhamb@hotmail.com
    Tlf:
    481 81 728
    (hvis jeg ikke svarer, så skyter vi mest sannsynlig en scene. Ringer da opp igjen så fort jeg er ledig )

Mvh.
    Truls Bjørnar
    Medprodusent og 2. kameramann.

EDIT:
    Ser nå at denne tråden kanskje burde ligget i "Kjøp av tjenester (annonser)". Hvis en moderator er enig med meg, er det bare å flytte den

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Har sendt deg e-post! Skriver her sånn i tilfelle den havner i "junk mail" i og med at du har hotmail-adresse.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Modum
    Svar
    76

Høres interessant ut, siden jeg er fra Modum, men desverre jobber jeg akkurat da.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Jeg har ikke spurt om å være fotograf, så andre må bare ta kontakt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •