Jeg er bortskjemt, og klarer ikke lese før du har satt det opp i skikkelig manus-oppsett. :P
Jeg fortsetter å poste ut mine manusbidrag til slakteren. :P
Denne gangen står kortfilm manuskriptet Schizofren for tur.
http://www.ustedalen.com/Schizofren.doc
(Merk: Jeg har prøvd å få stemmen til å si noe annet, men det funket ikke helt med slutten)
ww.ustedalen.com
Jeg er bortskjemt, og klarer ikke lese før du har satt det opp i skikkelig manus-oppsett. :P
Uff, må jeg virkelig gjøre det nå?Opprinnelig postet av Kyrre
ww.ustedalen.com
www.ustedalen.com/Schizofren.doc
Sånn, håper du er fornøyd nå!
ww.ustedalen.com
Forklaringer på shots,hvordan ting skal filmes og lyder skal vist skrives i store bokstaver.
skal være:INT – Dag – Hus
INT. Hus - Dag![]()
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
DOORGH :evil:Opprinnelig postet av Westad
ww.ustedalen.com
Hvorfor skal folk mase sånn om manusopsettet og ikke fokusere på selve historien? Noe jeg tror var det han søkte kritikk på.
Jeg, for min del, likte historien veldig godt. Dette er da fordi jeg er litt svak for sånne lette filmer som setter et lite spor etter seg. Skal du lage denne filmen selv? I så fall, ikke kall fyren Lars... Litt vel mye brukt:P
Joakim
Navn er det jeg sliter mest med når jeg skal lage ett manus. :?Opprinnelig postet av joakim192
Det går som oftest i: Anders, Knut, Lars, Andreas, Ole, Olav ovs i den duren....
ww.ustedalen.com
Jeg har ikke gitt kritikk på oppsettet, men det er jævlig mye greiere å lese!Opprinnelig postet av joakim192
Takk! Skal gi deg kritikk når jeg har lest manuset Ustedalen.Opprinnelig postet av ustedalen
Så bra ut - men tittelen her avslørte slutten allerede egentlig. Du bør forandre tittelen![]()
Bokmerker