Ingen? Hmmm... Kanskje flere vil kommentere sluttresultatet!![]()
Har en caseuke på skolen nå, en oppgave som skal telle 50% av karakteren i det ene faget vårt.
Oppgaven er som følger:
Gjennomfør en kryssmediaproduksjon hvor sluttresultatet er 60 sekunder langt. Tema skal være DMPRO (Digital Medieproduksjon, som er studiet vårt). Vi er delt inn i grupper på seks personer, vi startet på mandag og skal levere på fredag kl. 15.00!
Oppgaven er åpen, vi kan altså velge reklamefilm, kortfilm, presentasjon, infofilm, altså whatever...
Vi har valgt reklamefilm og skrevet manus, tegnet storyboard og laget en storyboard-film. Altså en oversikt over hvordan vi ser filmen for oss ferdig klippet ved hjelp av storyboardet vårt...
Her er materialet vi har produsert så langt, hva synes dere? Kom gjerne med innspill:
Manus
Storyboardfilm
Tar imot all tilbakemelding med stor takk!
Ingen? Hmmm... Kanskje flere vil kommentere sluttresultatet!![]()
Skulle gjerne satt meg ned og brukt tid på å sett på det, selv om jeg tror at du er bedre kvalifisert enn det jeg er (type: du har allerede tenkt på det lille jeg hadde å si i så fall). Er derimot ganske utbrent, så jeg nøyer meg med å si: Ser bra ut, og gleder meg til å se sluttresultatet, virker som at dette kan bli en veldig bra og informativ reklamefilm![]()
o worries...
Har ikke fått sett filmen. Må ha quicktime 7, men eg vil ikkje ha itunes. Går det an å laste ned uten Itunes?
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
jepp... er en standalone installer for quicktime 7... Du kan jo eventuelt bare innstallere begge og avinstallere iTunes etterpå... Quicktime 7 vil være igjen for det
Kan jo legge ut noen bilder fra innspilling også...
![]()
Fine dem ja, men du skal vel ha litt fancy fargekorrigering?![]()
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Jepp, vi skal det... Redigering og etterbehandlingsdag i morgen...
Det er forresten mye motion blur i bildene, brukte du 1/25 lukker?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
stort sett ja, med hensikt...
Ferdig! Hva synes folket? Følg linken under:
http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...lm_utkast2.mov
Bokmerker