Synest hytte tur er litt oppbrukt... hadde vore kult me noe nytt men er ikke alltid lett det heller
Vi er en gruppe på 3, 17-18 år gamle gutter. manuset til skrekkfilmen vi skal lage skrives i dette øyeblikket. Vi håper på å ha nok resursser til å begynne innspillingen i midten av September/Oktober en gang.
Hvis du er fra Stavanger eller i nærheten og er interresert i prosjektet vårt eller har lyst til å være med, så vær vennlig og ta kontakt. Vi trenger noen skuespillere/statister som er gira på å lage film, og noen til å veilede oss litt med manuset.
Kenn_Karl@hotmail.com -> msn/epost
Jeg ville også likt å fått tips til å forbedre storyboard/ideer/tanker
Storyboard/ideer/tanker så langt:
- KennethHyttetur; trenger en ny tittel enn hyttetur.
Intro; 1-2 minutter, bakgrunnsmusikk, tekst på personene som er med.
Harald våkner, steller seg, lager mat, tar bussen til byen
;intro ferdig
Harald møter Larsi i byen, de har ikke sett hverandre på flere år; etter en del snakking så foreslo Larsi at de burde ha en hyttetur slikt de gjorde før, Harald sier seg enig, de ringer for å høre om tredje mann fortsatt lever. Tredje mann blir også med. [kan flette inn en fjerde person]
Noen dager senere;
De møtes ved en butikk for å handle provianter, deretter drar de videre til hytten (hytta er på Randaberg) ett par pauser på veien. Når de endelig kommer fram så fyrer de opp i peisen og starter med litt matlaging. Han ene må på do [utedo], "morderen" kamera fra noen busker filmer skurrete. Når han går ut fra utedoen så er det to skygger på veggen, "morderen sin" og hans, men han legger ikke merke til morderen sin skygge. masse raske scener når han er på vei inn til hytta igjen. Spiser maten, snakker, legger seg.
"Morderen" går inn i hytta midt på natten, stille/skremme scener
Neste dag; Våkner opp og skal til en tidlig fisketur, Harald blir igjen for å lage seg litt mat, han hører noen lyder fra stuen og går inn for å se etter, ingenting der. Når han går tilbake så er brødet skjært i to med en stor kjøttkniv. Harald legger ikke merke til det. Harald spiser opp på veien til hvor Larsi og han andre står å fisker. De får noe rart på kroken, eske/boks/kiste vanntett med masse avis artikler i. Uendelig med dødsfall artikler og kidnappinger OSV, små snakker litt om hva de skal gjøre "boksen". kvelden faller inn og...
Synest hytte tur er litt oppbrukt... hadde vore kult me noe nytt men er ikke alltid lett det heller
uffay Films
www.youtube.com/duffay[/url]
så skreiv han jo att han trengte en ny tittel også da :wink:
Jeg sier meg enig med at hytte tur skrekkfilmer er oppbrukt, men så finner jeg gleden i å lage filmer, det sosiale med det. Trenger jo ikke å være best i alt alltid :POpprinnelig postet av Duffay
Harald våkner, steller seg, lager mat, tar bussen til byen
;intro ferdig
kan si med en gang at den begynnelsen må du sløyfe..
hvorfor?
Fordi slik begynner alle nybegynnere filmene sine. det slår faktisk aldri feil.
og det sier ingenting om karakteren hvis ikke det skulle skje noe helt utenom det vanlige akkurat da.
det eneste du forteller da, er at denne personen er like kjedelig som du og meg.
Tenkte filmen kunne begynne slikt, og droppe rulle tekst i slutten. Kanskje starten burde bli forbedret en hel masse da, kom gjerne med forslag. :P
kan bli med som kameramann vist det e greit med kamera canon xl2
Kontakt meg på datselguf2@hotmail.com
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Jeg vil ta kontakt med deg når manuset er ferdig skrevet![]()
du kan gi meg ein mail på: christeraase@royalpicture.org om du trenger noe hjelp på klippen.
Bokmerker