Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Skuespiller.

Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2007
    Svar
    3

Standard Skuespiller.

Noen som trenger skuespillere her? I så fall trenger du ikke lete mer
    Sjekk ut:

http://www.freewebs.com/thorheim

Hilsen Lucas

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Standard Skuespiller.

Kult. Der jeg bodde var det et ungddomsdiskotet som het Torheim...

Ikke at jeg vet noe om hvordan man profilerer seg best som skuespiller, men jeg tror ikke en slik fremføring av 1 person er the way. Du skriver også "skuespillere" i flertall, men det er bare en løk på nettsiden. Eller prøver du å bli en slags kontaktperson for amatørskuespillere? www.teaternett.no er vel der de fleste seriøse kan hentes inn, og hvis du er av amatørrang, så for all del, få deg en profil på www.dahlskebank.com! Dahlske Bank er en nettside for amatørfilmskapere og skuespillere som vil dele sin filmografi med resten av den norske befolkningen. Freewebs er forresten den mest useriøse og nedlatende URLen man kan ha til en nettside og det anbefales sterkt at du investerer den lille 100-lappen det vil koste deg å registrere ditt eget domene. Jeg tipper www.lucasthorheim.no eller .com er ledig!

Men ellers er det helt knall at du stiller opp som skuespiller i Oslo-området. Skal jeg filme der i høst så kommer jeg garantert til å kontakte deg!

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Skuespiller.

Skuespillere for amatørfilmer er som regel en mangelvare, sikkert flere her som vil kontakte deg.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Cadet 1
    Medlem siden
    Jul 2007
    Svar
    3

Standard Skuespiller.

Har så lite peil på data og hvordan man lager hjemmeside etc. freewebs var enkelt og greit. men takk for tipsa.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    156

Standard Skuespiller.

vits å skrive om seg selv i tredje persons ? xD

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine