Oppfinnelsen er ganske ny, men mange bokhandlere har nå fått inn noen få eksemplarer - bare spør etter "linjal".
Hei
Noen som har en mal på størelsen på et cover? Altså nonen ruter som viser det?
Oppfinnelsen er ganske ny, men mange bokhandlere har nå fått inn noen få eksemplarer - bare spør etter "linjal".
Du kan få sagt det 8)Opprinnelig postet av Kenny Wang
Kan jeg få svar på spørsmålet mitt. Hvor stort er et cover? (fint om du har en mal)
Med oppfinnelsen Wangen nevnte kan man lett dra frem en hvilkensomhelst film i DVD-samlinga, ta ut coveret og måle med den såkalte linjalen. Jeg antar du mener DVD-cover og med cover så mener jeg innmaten med bildene og teksten på, gjerne ofte det bildet som også ble brukt som promo-plakat, på forsiden. For min mal i Photoshop så scannet jeg coveret til Tremors 4. Forferdelig film om jeg må si så. Har dessverre ikke min mal på denne PCen.
Vet det finnes mal her på forumet et sted... Bare å bruke søkefunksjonen, som forøvrig jeg har litt problemer med, når jeg går til side 2 med treffene kommer det bare opp "no topics" eller noe alá det. Bruker siste versjon av Fire Fox.
Ellers finnes det sikkert mange av den rundt om på nettet, bare å google...
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Jeg fant en mal til photoshop på nett. Den bare skriver du inn informasjon og legger på bilde osv. Den har lag med forskjellige logoer, som Dolby osv.
Husker ikke hvor jeg fant den, men hvis du bruker photoshop kan jeg sende den til deg.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Du kan gjerne sende den til meg og... :wink:Opprinnelig postet av pelsen
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Gå innom www.polyvox.no - der har de mål i millimeter.
Toby: Har sendt filen.
anasonic AG-DVX100AE Sennheiser ME66
Mr. Pink: Why am I Mr. Pink?
Joe: Because you're a faggot, alright?
Bokmerker