hvor skal det filmes:?:
Hei jeg har en ide som jeg har tenkt til å fulføre enten med noen kreative og flinke folk med ambisjoner eller gjøre alt alene. Men mit største ønske er å lage det skikkelig bra når det først skal lages.
Jeg kan samle sammen ca 5-7 Stormtroopers i Ett sett med Darth Vader og andre props.
Dette er Ideen.
Alle her har vell sett FULL METAL JACKET
Jeg ønsker og spille mange av de mest fantastiske senene fra filmen bare med Stormtroopers. Jeg ønsker og ha en litt god og rund Stormtrooper som skal være Private "Phyne" TK*** og skal også ha da en SON OF A BITCH of a Sargent som stresser troppene. Senene skal være mest identisk med selve filmen men samme dialog men bare utbytting av navnene til TK's (nummer)
Vi skal se senene hvos stormtrooper trener, Tar Push up, gir blaster sin navn og hvor de blir nedverdiget av Stromtrooper Sergent.
Og jeg vil også filme in der hvor Private "Phyne" Skyter sergent på toaletet før han skyter seg selv.
Planen er og få lov og bli med hæren på trening på skytefeltet hvor vi skal skyte skarpt med Mg 34 som også blir brukt i Star Wars filmen.
Vi kan kanskje låne brakkene eller en båt i hava for og få kasernen til å se mer realsitisk hvis (Båt = metal, smale ganger)
Men hvis dere gutta har noen som er villing til og stå for sett hadde det vært mest intresant.
Jeg ønker ikke noe SGI hvis det er det det heter. (computer animasjons bakgrunn) dette vil jeg gjøre på den gamle måten.
Kontakt meg gjennom www.force-tech.com hvis dette er intr.
Sorry skrivingen men jeg skriver daglig Engelsk så det går i sur. Og alle spell checks jeg har en på Engelsk.
hy dream about it when you can live your dream?
hvor skal det filmes:?:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
ønsker og samle folkene sørpå oslo omegn.
Masse futurstiske muligheter (locations)
hy dream about it when you can live your dream?
er ofte i oslo jeg![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
-Garry Newman.
hvor sørpå i oslo da?
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Høres kjempespennende ut
En virkelig god ide, som jeg bare gleder meg å se resultatet av om det blir gjennomført.
Sikkert muligheter for å gjøre noe av dette gjennom forsvaret.
Det er jo bare å spørre.. Finnes mange tomme brakker rundt om kring.
Og å låne en skytebane for å filme på er vel det minste problemet.
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
[quote="Tom"]Høres kjempespennende utquote]
ja, ikke sant :?:![]()
-Garry Newman.
Håper at det blir en bra film(?), men jeg bor i Bergen som ligger 500 km fra Oslo. Jeg er iallfall villig til å hjelpe med visuelle effekter over nett.
den ene scenen du beskriver, ligner litt på en i fra filmen STARSHIP TROOPERS.
Ta en titt på den, så får du nok et par gode "bitche sergant" ideer..
Lykke til med filmen..
Tror nok ikke du får større bitch sersjant enn Sgt. Hartman fra Full Metal Jacket....
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Bokmerker