-
15th February 2006, 21:56
Ensign
Start på film!!
Nå har jeg endelig fått begynt på en etterlengtet film som skal vise folk hva jeg driver med når jeg lager film med resten av "GardenPictures". Den skal bestå av alt fra snowboard(sport) til skyting(action). kjmpe fornøyd med selve filmen, men så fant jeg ut at jeg ikke har en innledning som står i stil med filmen. Filmen skal være "tøff" og "røff", men får ikke helt til.... Noen tips til måter, skrifttype, effekter, stemmer(hvordan lage en bra hviske lyd) og/elr lyder?
Takker på forhånd=)
-
15th February 2006, 22:08
Commander
Start på film!!
Ikke lett den der. Har du ikke noe litt mer konkret å komme med?
-
15th February 2006, 22:23
Ensign
hmm
kan jo prøve!! hehe... Det jeg mener er en åpning som gir litt inntrykk av åssen "filmstudioet" mitt er... Vi lager mye musikk filmer med mye action og sport... På førsten vil jeg få til en hvit skrift som kommer forskiktig opp samtidig som det blir hvisket i bakgrunnen(sett åpningen på ringenes herre-Ringens brorskap) Der hvisker man det som kommer opp... På min skal det stå "Gardenpictures.... Entertainment for all people" så skal musikken begynne... er ikke veldig god til å forklare med dere får prøve å forstå
-
16th February 2006, 14:06
Commander
Start på film!!
Vet ikke helt hva jeg skulle foreslå for deg... :? Mitt tips må jo være å lage denne åpningen ganske tøff, siden det er (regner jeg med) ganske tøffe saker som skal fremstilles i filmen. Men det er nok noen andre her på forumet som kan hjelpe deg bedre enn jeg kan! :wink:
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker