Tøft. Perspektivet så ikke heeelt rett ut, men jeg liker streken din. Hva slags film er dette?![]()
Sitter å tegner storyboard til en film nå. Er lenge siden jeg tegnet sist, men begynner å bli fornøyd ettersom bildene kommer til.
tenkte jeg skulle vise litt hvordan et av bildene har utviklet seg.
(kanskje litt for å bruke det nye nikon d70, 18-70mm speilreflekskameraet mitt også da)
Helt i starten etter jeg har streket over blyanskissen:
Litt skygge:
Litt mer skygge og fullføring:
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Tøft. Perspektivet så ikke heeelt rett ut, men jeg liker streken din. Hva slags film er dette?![]()
Gratulerer med det nye fotokameraet - skulle ønske at jeg hadde et kamera i den klasse. For jeg kunne ha trengt lav lukkertid opptil 30 sekunder.
Bildemanus er bra å ha, og råder alle til å øve med det. Viktig å være forberedt på hva slags vinkel du skal bruke, for det kan gi bedre mening og forteller hva man vil fokusere på. Jeg bruker Adobe illustrator til å lage bildemanus, for da kan jeg "undo" når jeg gjør feil, hehe.
Her er tre bilder som jeg tegnet med Illustrator for moro skyld - basert på en bok jeg holder på å skrive for tiden:
Forresten, hva betyr disse tallene? Regner med at de er "linket" til tekstmanuset ditt?
det er scenenummer og shotnummer.
Ser ut som at bildene er borte, skal få fikset dette..
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Lurte på en ting.
Dette gjør dere vel på data, hvilket prgram bruker dere?
EDIT: Fant ut etter å ha brukt lenger tid på teksten![]()
Bokmerker