Viser resultater 1 til 3 av 3
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Standard Tenger hjelp til handling!!!

Hei!!!

Som kanskje noen vet driver jeg å skriver manus til filmen min "Røylridderne", men saken er at jeg har nå kommet til at Trollmannen Merlock, Balkan og Eltharion har møtt en demon og jeg vet ikke hvordan de skal slå den!
    Hittil står det i manuset slik:
    Merlock ber Balkan og Eltharion om å løpe, og de løper. Så kaster demonen en svær stein mot dem, og Eltharion dytter Balkan unna slik at han ikke blir truffet. Så hadde jeg først tenkt at demonen skulle bruke en slags laser ut av øya på Merlock og han skulle blåkke, men jeg vil ikke ha så kraftig magi! Jeg vil ha litt mer rolig magi som ringens herre magi kanskje?

Eller har dere noen ideer om hvirdan Merlock kan slå demonen i en stor og voldelig kamp uten å lage no "show" ut av det??

Takk for alle svar!
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Hvor foregår dette? Inni et fjell som i Ringenes Herre?

I så fall kan jo kanskje denne demonen slutte å sende disse lasergreiene ut av øynene når han innser at han ikke klarer å skade trollmannen som blokker, og da sier trollmannen noen magiske "trylle-ord" som får noen fjell-tapper over demonen til å løsne og falle ned på han. Eller at fjellet kommer fallende ned i hodet på demonen mens de andre klarer å løpe i dekning.
    Kanskje?

Du har jo tross alt med en trollmann.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Buskerud/Hole/Røyse
    Svar
    280

Det skjer i skogen er jeg redd, men kanskje den kunne fått et tre oppå seg?

Bare forstett å komme med forslag!
    he Lord is My Strength

"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.

"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."

"All for one, and one for all!"

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •