Viser resultater 1 til 4 av 4
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Tequila - bearbeidet til manus fra synopsis.

vet jeg starten en ny topic som jeg egentlig kunne fulgt opp på den gamle. men der fungerer ikke linken lenger og sånn.

uansett, har skrevet om historien til et manus nå, sånn som Kenny Wang sa jeg burde. vet ikke helt om det ble 100% riktig manusskriving, men jeg gjorde mitt beste og det er første gangen jeg har skrevet sånn.

http://oral-sex.bz/~ustabil/Tequila%20manuscript.doc

les og si hva dere syns, hva kunne vært bedre?
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Tequila - bearbeidet til manus fra synopsis.

Jeg syns manuset er bra jeg - gleder meg til den blir filmasert. Vet også at dere tør å leke med ild, hehe

Forresten, hvorfor står det ukjent istedet for navnet? Og politiklær, får dere låne det av politiet eller? (For jeg kommer kanskje til å trenge det)

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

han har ikke noe navn enda. er ikke sikker på hva jeg skal gjøre med den rollen. har tenkt på at det kan være hans bortflyttede bror, men jeg er usikker.

jo, politiklær får du låne av de lokale idiotiene hos deg.
    bare legg det frem på en bra måte og nevn masse profesjonelle utrykk og mange klokkeslett og datoer.

så til slutt sier du at du trenger det bare i 3-4 timer og så gir de deg en jakke og bukse ellerno =)

[size=9px]REDIGERT AV MODERATOREN KYRRE
    (HUSK EDIT FUNKSJON KIM)[/size]
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Det ser jo litt mer ut som et manus nå. Men det er fremdeles ikke bra nok i stilen. Manuset er heller ikke så mye bedre enn det var første gangen jeg leste det, eneste forbedringen jeg kunne se var at han fikk et ekstra flashback av hvor han skulle bli påtent. Ellers så var faktisk manuset på noen måter dårligere enn synopsisen, rett og slett fordi det nå er et manus og ikke en synopsis lenger, og det virker litt tynt til å være manus. Trengs en del arbeid, men det kan bli bra. Det er en del småting der som skurrer litt som jeg vet lett kan fikses. Ellers, kan jeg fremdeles skrive det for deg...

PS. Riktignok er dette manuset kanskje litt av et slik som regissører som liker å lage en stil av ting liker å få i fanget, men siden du faktisk skal lage denne selv, og det ikke skal være opp for tolkning, så er det tynt.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •