Faen Tormod!
Skjer med å skrive 8776985788 manus og aldri noen filmer :P
Haha neida.
Skal lese manuset ditt i morra.
Hei. Jeg er nå ferdig med et nytt manus som skal bli en thriller/skrekkfilm. Lurte på hva dere syns? Konstruktiv kritikk helst.
Vet det er en veldig kort film :P
http://www.mediafire.com/?ad5m1moem11
ps. Kenny. sender hdd'en til deg i morgen...
pps. sorry for mongo nedlastingslink hehe
Faen Tormod!
Skjer med å skrive 8776985788 manus og aldri noen filmer :P
Haha neida.
Skal lese manuset ditt i morra.
Laks
hehe veit. begynner på danvik på søndag så da blir det nok masse filmer fra meg fremover
i de siste 3-6 månedene har jeg ikke hatt en pc til å redigere, så har bare skrevet manus :P
Grattis med Danvik a!
Laks
Man kunne sikkert gjort litt mer sånn teknisk sett for at manuset skulle få en fin manusform, men det har ikke så mye å si. Det byr nok på litt utfordringer i forhold til regi, foto og skuespill, men det mangler helt klart noe i denne historien. Feks en mer givende slutt. Istedenfor å komme ut til hovedveien og bli reddet, burde hun i skogen bli overfalt og drept av et tilfeldig dyr. Eller man kan få et kjapt blikk om at sjåføren også er en slik dræpende galning som kommer til å stoppe bilen lengre borti skogen, voldta henne og drepe henne.
noen flere?
Hdd sendt kenny. :F
Flotte greier. Skal se hva jeg kan få gjort med den.Opprinnelig postet av Spaghetti
har tenkt litt på en ny slutt siden jeg egentlig aldri likte den slutten jeg har nå.
Hva hvis når hun sloss mot morderen, og dreper han med kniven, så begynner hun å gråte mens hun sitter oppå han. vi ser så at morderen forsiktig drar frem en liten kniv han har i ermet, men hun ser det ikke. så plutselig hiver han armen opp og kutter strupen på jenta. hun detter sammen og ligger på bakken og holder seg på halsen mens blodet pumper ut. så reiser morderen seg opp og går vekk. (Han er også skadet) siste klippet er av at jenta ligger på bakken og sloss for å overleve, og så slutt.
er dette en bedre slutt? det syns hvertfall jeg :F
Eller så kan jenta forbli oppå morderen, så drukner morderen av alt blodet som renner fra halsen på jentaOpprinnelig postet av Spaghetti
Så dør begge 2. Hånd i hånd.
Skal lese det senere.
Kanskje jeg får et par idéer!![]()
Bokmerker