Hm.. NAF-filmen 2005 under "generelt"?
Hei.
Sitter her og grubler på masse film ideer. Så tenkte jeg på at vi kunne slå oss sammen og lage en film. aka Matrix eller noe i den klassen. Kan tenke meg at noen her en veldig flink med visuelle effekter osv. Så det kan jo bli bra. Alle her har forskjellige egenskaper hvis dere skjønner...
Virker dette inntresangt?
oada Produksjoner
Hm.. NAF-filmen 2005 under "generelt"?
ww.imsdb.com
hvor er du fra, hvor gammel? osv osv, mer info.. osv
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Hørtes interesant ut!
I såfall burde man ikke lage noe Matrix sjanger, men finne på noe selv hvis du skjønner?
Man burde se litt på ressurser osv.. Prøve å få til noe som ikke er for ambisiøst.
know everyday is supposed to be a gift, but why does it always have to be a pair of socks?
hmm. Ja. Er 14 år. Har klart og få i gang store filmprosjekter før. Men med mer kamerater som bor 100m borti gata og litt til. Så fikk litt lyst til og lage noe med litt mer effekter++ Ingen fra Oslo som kunne tenke seg dette?
oada Produksjoner
jeg er 15 år, har bra programmer, har CANON XL2 som kamera.
har erfaring fra litt av væært.. KOmmer Fra Nordstrand/Bekkelaget/Ekeberg i Oslo
aha. Heftig. Noen flere som kunne tenke seg?
oada Produksjoner
hvor i Oslo bor du?
Jeg kunne tenke meg det, bor circa to timer unna Oslo though, men jeg dro jo dit for å filme ett 15 minutters klipp for Kjetilr, så hvorfor ikke? Er 13, har peiling på visuelle effekter.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Hvordan film er folk stoka på å lage i såfall?
Jeg har to VX 2000, ekstra lamper, 2 bugs og en del andre "små rekvisitter"..
Når det gjelder det visuelle har jeg en del musikk programvarer og hele klippe kjøret på mac.
Har også en god venn jeg kan låne et ARRI 16mm cam av, hvis det er interesant.
know everyday is supposed to be a gift, but why does it always have to be a pair of socks?
Bokmerker