hvorfor ikke bare kall den for "Ungdom"?? eller noe? har vært i gjennom litt av di tinga dr.. ik blitt banka opp av gjeng, men på en måte.. blitt slått ned noen ganger.. spørr heller kim..
Hei.
Vi i GHL driver med manuset til en kortfilm som skal omhandle det å være ung (drikke seg dritings, prøve seg på jenter på fester å bli bankt opp av gjengfolk). Working title er "Om å være ung", men vi syns selv at denne tittelen gir for stort dokumentarpreg.
Noen forslag?
hvorfor ikke bare kall den for "Ungdom"?? eller noe? har vært i gjennom litt av di tinga dr.. ik blitt banka opp av gjeng, men på en måte.. blitt slått ned noen ganger.. spørr heller kim..
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Det avhenger også på hva filmen fokuserer på, og budskapet?
han sa jo d.. om drikke seg full og banket opp av gjenger.. dette skjer jo som oftest fra 14-17 års stadiet md drikkinga og når man r 18 så r d lov.. men det å bli banka opp av gjenger kan være fra 16 eller tidligere.. spørs hva som har skjedd.. hvilket miljø.. men det handler om ungdom.. så kall det Ungdom.. jeg har vært igjennom det meste..
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Ikke alle ungdommer opplever det sammeDersom man kaller filmen ungdom, vil eldre muligens fordomme alle andre ungdommer for å være slik.
Tittelen burde være noe gjennom filmen, eller prøv å mikse navnet. som feks... Drunkdom? hehe
Sweet 16. Alle tror det blir en typisk klisje kjærlighetsfilm. Bare ikke lag det! :P
Hehe, norsk tittel er obligatorisk. Flere forslag?
hva med "Party, Party"??? var det første jeg tenkte.![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Hvis det er som Melwasul skrev. Da kan man jo bare kalle filmen for ungdom med spørsmålstegn bak.. altså ungdom?
ttp://www.vwv.moo.no
hva med "teenage" eller noe??
vet ikke jeg...
man who casts no shadow has no soul.
Bokmerker