du er en syk mann :P
Driver å torturerer en kar her og skulle gjerne lagt til en lyd når en tann blir dratt ut. Er ute etter en ekkel grotesk knekke lyd (dere vet sikkert hva jeg snakker om) som helst skaper frysninger nedover ryggene til seerne. Har søkt litt på nettet uten hell og hadde satt pris på om noen kunne satt meg i riktig retning eller kanskje fåreslått lyder jeg kan ta opp som vil fungere.
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
du er en syk mann :P
EG ER KONSTANTIANUS
Utsyr deg selv med lydopptaksutstyr, og kom deg til tannlegen.
Neida, prøv å legge en ikke alt for hard stein i ei skru-stikke, og snurr sakte rundt, det skulle gi en fin knaselyd tror jeg.
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Ble en litt for brå lyd. Steinen knakk og ga en lyd alla når man tygger et drops. Vil ha en slags knekke-lyd, ikke som et smell.
Pakk steinen inn i plastfolie og legg den inni ein klatt smør.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Prøvde du med flere steiner? Noen som var mykere enn andre?
Det kan godt hende at det ikke virket, jeg vet dessverre ikke noe annet, men jeg kan tenke på det. I mellomtiden er det bare for deg å prøve deg frem!
a ja, nei nei, verden er merkelig!
Ja, det ble hakket bedre :P men det fungerte egentlig greit å knekke en tynn planke med en tang, men er gjerne mottakelig for andre forslag.
Prøv deg fram med de lydene du har og et lydprogramm, prøv med foskjellige effekter og bruk den du liker best.
ww.blender3d.no
Jeg har dessverre ikke noe forslag til hvordan du kan gjøre dette, men vil det være muligheter å høre lyden når den er ferdig?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Sjekk ut Braindead. Der er det en kar som drar ut et tann med et verktøy. Mener det var en lyd der. Kanskje du får litt inspirasjon!
Bokmerker