Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Trenger hjelp av dere til en ting =)

Har startet forarbeidet til en større spillefilm nå, som sansynligvis blir debutfilmen min, men kommer litt ann på hvor mye støtte vi klarer å få tak i. Filmen vil nok ikke bli spilt inn før om et år eller to, siden dette vil kreve et feilfritt og perfekt manus, og ganske mye rekvisita. Jeg kommer nok til å komme tilbake om hva filmen vil handle om, og alt det der senere.

Det jeg trenger hjelp til akkurat nå, er dette:

Er det noen her inne som har besteforeldre som er veteraner fra 2.verdenskrig?
    jeg driver og samler inn virkelige historier fra veteraner nå, som vil bli brukt som inspirasjon under manusskrivingen, som jeg og 2 til holder på med. Hvis noen har en bestefar som dere vet har opplevd noe spennende i krigen, vær så snill og send meg en PM, så tar vi det derfra.

MVH Kim de Lopez =D
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Mosjøen, Nordland
    Svar
    448

Vet ikke hvor mye hjelp det er, for du har sikkert tenkt på det allerde, men hvis du vil ha sanne historier fins det jo mange gode bøker som dette. Både fortellinger og historie bøker. Blandt disse, kan jeg jo annbefale "-og tok de enn vårt liv", som har en historie som ikke er blitt faget film om tidligere, etter det jeg vet ihvertfall. Bare å lete etter mer!

Uansett hva det skulle bli, så har jeg tro på at du får det til. Det så vi alle i filmen "Frosent blod"! Lykke til med arbeidet! :wink:

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

takk for det =)
    kommer nok til å lese en del bøker, og se mange titalls timer med ting fra denne tiden. krever litt mer vitenskap enn jeg gjorde når jeg lagde frossent blod, som i hovedsak bare skulle være underholdende, og ikke tidsfestet til noen som helst krig.

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    95

********* nr til bestemor. Spørr om du kan intervjue hu om det. Men ikke si at du fikk nr av meg!
    oada Produksjoner

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Sep 2005
    Svar
    204

Send heller nummeret på en PM til Kim. Vi trenger ikke å vite det.

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Sitat Opprinnelig postet av bernt rudolf
    ** ** ** ** nr til bestemor. Spørr om du kan intervjue hu om det. Men ikke si at du fikk nr av meg!
    Veldig enig med Eivind! Fjern det nummeret og send det på PM før alt for mange ser det. Stakkars bestemora kan blir utsatt for telefonterror :wink:
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Sitat Opprinnelig postet av Yadda
    Sitat Opprinnelig postet av bernt rudolf
    *sensurert av meg...* nr til bestemor. Spørr om du kan intervjue hu om det. Men ikke si at du fikk nr av meg!
    Veldig enig med Eivind! Fjern det nummeret og send det på PM før alt for mange ser det. Stakkars bestemora kan blir utsatt for telefonterror :wink:
    Ehh. Det hjelper uknuselig lite når du akkurat quotet det...

Happy?
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Telemark, Norway
    Svar
    309

Off topic: Temper temper, Remi. Det var en uforskammet off topic. Er det ingen regel mot banning på dette forumet?

Back on topic: Lopez, er det en Annen Verdenskrig film? Do you think you can pull it off? Hvor stor tro har du på prosjektet?
    e're all living in America

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Det jeg kan nevne nå er at det er en dramafilm, det er ikke en actionfilm.
    den vil foregå i nåtid (2005-2006) og datid (1944-1945).

Hvor stor tro jeg har på prosjektet?
    jeg setter nok ganske mye av fremtiden min i fare på grunn av dette prosjektet =) kommer til å veie en del penger på mine skuldre, og hvis prosjektet går i dass, så sitter jeg nok der nede og plasker en god stund for å betale tilbake...
    Jeg har satt sammen et politelig crew, og alle kommer til å gjøre det de kan for å få dette i boks. Siden vi ikke har noen deadline (kommer kanskje når pengene kommer?) så kan vi jobbe så lenge vi trenger for at manuset skal fungere. Jeg håper ting går som jeg vil, og jeg vet 100% sikkert at jeg holder mål for prosjektet.
    Kommer nok til å trenge mye hjelp av frivillige folk her inne, og det vet jeg at det finnes mye av =) men, nok om filmen her, dette var egentlig ment for å skaffe historier fra veteraner =)

Commander
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Machine of Oslo
    Svar
    331

Rop ut hvis du trenger en statist-soldat! :P
    But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •