Uhm, hæ?
Håper noen kan komme opp med noen ideer..
Oppsøk et miljø du ikke kjenner og dokumenter opplevelsen din derifra med lyd/tekst/bilde etter eget valg.
Har hatt mange forskjellige ideer, men føler ikke det er noe som klaffer helt.
Kom gjerne med forslag..PÅ forhånd takk
Make it your way, JUST DO IT
Uhm, hæ?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
I likhet med JasonX er jeg litt usikker på hva du spør etter:
1)
Om du spør etter forslag til hvilket miljø du skal dokumentere så tror jeg ikke det er en god idé at andre finner det til deg. Motivasjon/nysgjerrigheten kommer innenfra.
2)
Om du er usikker på hvordan du skal går fram FOR å dokumentere et miljø anbefaler jeg deg å gå fram omtrent på samme måte som et fysikkforsøk.
Å lese om gruppen/ miljøet kan også være en god idé. Se om du klarer å fange det fra en ny edge...
Under selve dokumenteringen må du være en inaktiv part. Så er det bare å redigering igjen
S.
Dette er jo det samme som en av opptakskravene for å komme inn på westerdals.
Hvis det er derfor du skal lage dokumentaren vil jeg anbefale deg å gjøre det selv, og ikke spørre andre.
Man må stå på egne ben.
our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!
Crew &; boss @
- Ødegård productions
- Viol entertainment. (Viol Ent.)
Hva menes med miljø? Hvor strenge er de på den deffinisjonen?
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
ja, det er en av opptaksprøvene til skolen ja, jeg vil jo selvfølgelig gjøre det på min måte, men det er alltid greit med litt forskjellige ideer, og evt få litt forskjellige tanker innen det å filme et ukjent miljø.
Anyway, jeg har funnet ut hva jeg vil dokumentere og har allerede begynt å skyte..
Kan bare slette tråden...
Make it your way, JUST DO IT
Bokmerker