-
8th November 2006, 15:05
Lieutenant
trenger hjelp til manuset mitt!
ok folkens, jeg har en knallbra ide til et manus men jeg sitter litt fast!
så langt er det en mafiaboss som skylder penger også er det noen gangstere. jeg synes det er en kjempekul ide og veldig originalt, men jeg vet ikke helt hva som skal skje videre. noen som har noen tips? det skal også være et SWAT team i filmen, og jeg tror det skal være en stor skytescene.
jeg lurer også på hvordan jeg får ting til å se ut som det er i slowmotion.
-
8th November 2006, 15:19
Originalt? 
For å få ting til å "se ut som" slowmotion, kan du jo slowe ned opptaket.
Har du skikkelig utstyr, kan du vareiere framerate ved opptak, og spille det av som 25fps i tidslinja - da får du en smooth slowmotion - og slower du den igjen får du nok en dobbel, og myk effekt - I guess.
Har du prøvd GTA? Prøv en av de siste tre GTA-spillene, så får du nok tonnevis av ideer. Der mangler det ikke på action i allefall. Pøs på med udødelig-cheats og se hvordan swat-teamet der oppfører seg vs. deg - det er ganske underholdende, og de har en veldig "film-aktig" måte å oppføre seg på vs. virkeligheten. De ruller, hopper og spretter og løper mens de skyter på deg. Lek og lær!
-
8th November 2006, 15:28
Lieutenant
-
8th November 2006, 15:29
Gir jeg blanke i - du spør om hjelp, og får det.
Dalleposter som dette vil bli som å rope "ulv ulv". :roll: Det vil ikke annet enn falle tilbake på deg.
Finn deg no annet å gjøre enn å destruere forumet..
-
8th November 2006, 15:39
-
8th November 2006, 21:27
Lieutenant Commander
et sted må en jo begynne.. da jeg var liten, lagde jeg alltid kopier av andre filmer fordi jeg likte dem! og ville lage noe som lignet. Ser ikke noe galt i å lage filmer med pistoler i, eller for den sags skyld filmer som ikke er originale! Hvorfor skal alt være så originalt...
og holdninger som å henge ut folk for at de prøver ut slike ting eller spør spørsmål som andre ser på som selvsagt, er teit, de mister kanskje lysten til å lage film da!
Jeg digger å lage film, samma åssen film det er. Er jeg fornøyd med filmen, er en ting, hvis andre liker den, er jeg veldig fornøyd. Kritikk er kjempe gøy, men ikke hvis den er usaklig og barnslig.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker