Klage? Det er ingen link til en trailer her? Men hvis du ikke vet hvordan traileren din skal slutte, kan du jo sjekke hos diverse trailere hos feks www.quicktime.com og få inspirasjon.
edit:
Beklager, så den ikke. Skulle ha sjekket posten nøyere
Så skal jeg prøve å hjelpe. Jeg syntes at det ble for mye snakking i begynnelsen. Prøv å få bort all unødvendige samtalene som mulig. Hvis det ikke går an å kutte ut, kunne det kanskje vært noe å ha en "forteller" bak traileren?
Jeg ville ha laget ca 30 sekunder med snakking og 30 sekunder med action (som du hadde på slutten, som var ganske bra) Behold de klippene på slutten. Kanskje det er lurt å legge til typisk trailerlyd som de pleide å ha mellom overgang på hvert spennendeklipp på slutten.
Og hvordan du slutter med traileren? Jo, andre filmene pleier å ha tekst på slutten. Feks hvilket selskap, hvor få tak i filmen, nettside, når kommer filmen? osv...

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

det skal visst være skikkelig teaterblod og ser bra ut på hud, men på klærne ble det værre. I alle fall i kombinasjon med hvitt. På trøya til frank er blodet rosa faktisk :evil:

Bokmerker