Hva slags type horror liker du? Noe med overnaturlige elementer eller realistisk? Humor (som Evil Dead el.l)?
Skal lage ett manus til vår første stor produksjon, pga. alder og resurrser har sjanger valget gått under Horror, trenger nå litt ideer til handling :wink:
:?:
Hva slags type horror liker du? Noe med overnaturlige elementer eller realistisk? Humor (som Evil Dead el.l)?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Mystiske ting, personer, uklare sannheter.. :roll:
trur filmen skal være ganske realistisk likavell då :P
ag Aeger din MamMa
Jeg fikk en kul ide nå netopp (denne ideen blir for vansklif for meg å lage, men du høres filnk ut så her er handlinga):
"En mann/dame er netopp død, og en slektning får vedkommene begravet, men får stor angst når liket er blitt gravet opp og forsvunnet. Hun blir enda reddere når noen eksperter sier at det er blitt gravet neden fra og opp!"
Dersom du vil bruke dette får du dikte resten av historien selv! :wink:
Lykke til!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
hehe:P blir kanskje litt dyrt, kunne heller vert en ide til NAF filmen 06 eller noe.. Har helt skrekk når det gjelder kister etc.. " Våkne i sin egen kiste "
Men har tenkt på noe med å finne sin egen dødsattest, noen så kan hjelpe meg litt med denne ideen?
Har liksom hørt det før...Opprinnelig postet av makketota
Med all respekt, å komme på noe orginalt i disse dager er en vanskelig ting.
Pettersen
Fotobloggen min[/url]
Pettersen Produksjonar[/url]
Litt mer info om hva du ønsker å ha i filmen din hadde vært fint.
En morder?
Overnaturlige krefter?
Spøkelser?
Djevelske barn?
Blir litt enklere å komme på noe viss du har litt å gå ut ifra :wink:
ikke helt sikker på det, men vil ha filmen på ett litt realistisk nivå, dvs. ikke monstere.. Prøver å finne på en genial ide.. :roll:
Bokmerker