Viser resultater 1 til 8 av 8
    Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Trenger tilbakemelding.

dette er da en omskrevet versjon av "de onde" manuset.
    jeg skal lage denne filmen i sammarbeid med Kenny Wang men siden han er ganske opptatt med Bunker prosjektet sitt er jeg nødt til å bygge på dette manuset alene. kom gjerne med alle slags ideer og tanker.
    kjør på!

Manuset
    De Onde v3.0

på forhånd takk
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Captain datselguf2 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Sola
    Svar
    659

jeg synest at det veldig spennede manus, men det var litt mye banning i manuset........
    VR-V1E HDV
    HDVlight
    Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Sitat Opprinnelig postet av datselguf2
    jeg synest at det veldig spennede manus, men det var litt mye banning i manuset........
    takk takk. kanskje litt mye banning. jeg skriver dialogene sånn som jeg ville sagt det. kanskje det bare er jeg som banner så mye :?: jaja. hvis det føles unaturlig under innspilling vil det selvfølgelig bli endret på. takk for kritikk
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

jhj
    jhj er offline
    Ensign
    Medlem siden
    Jul 2005
    Svar
    32

Altfor mye banning, og altfor mye "ungdommelig" banning, hvis du skjønner hva jeg mener ?

Hvis filmen skal være om ungdommer, kan det godt være "faen" så mange ganger som mulig, men prøv å få inn litt andre typer banne ord også

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

skjønner. takk for kritikk og tips
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Banning er en god ting!

Som sagt tidligere vil jeg foreslå at du begynner filmen rett ved "festen". Dropp de scenene med Lars og Thomas. Det er unødvendig chitchat som man forstår at folk har vært igjennom når de først er på festen. Scenene med hvordan de kler på seg kan endres ved å bruke tydeligere klesplagg. Lars kan feks gå i litt baggy tøy. For stort og ikke helt rent. Thomas sitt tøy kan være en hvit og ren skjorte som er helt kneppet igjen og stappet ned i buksa.

Jeg nevnte tidligere Fight Club stilen, men foreslår at du ser Secret Window med Johnny Depp. Den filmen passer bedre hvis du skal vri den i en slik retning. Jeg ville også droppet sverd. Hold deg til øks og andre skogsredskaper. Dropp "de gode". Bare ha "de onde" mot Lars. Og aldri nevn i filmen at de kalles for "de onde".

Bare noen forslag altså.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

endelig litt god kritikk.
    tar nok i bruk de fleste forslagene dine dahl.

takker
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    oslo
    Svar
    43

Hørtes spennende ut, men følte ikke helt at jeg brydde meg om karakterene.. Vet ikke helt hva som kunne ha gjort dem mer "sympatiske", så jeg bryr meg om at de driver å hugger hue av hverandre. Men ting går for fort, følte at du hadde det travelt med å bli ferdig med historien.
    Og hvordan visste han gutten i skogen at de "onde" hjernevasker folk? Har han spurt dem? Og "De Gode" og "De Onde"... litt søkt synes jeg. Kanskje ta deg litt mer tid i leiren til "De Gode" før ting begynner å skje? Hovedpersonen kan jo f.eks. bli trent i øksekamp o.l.
    Ellers så var det ikke dårlig. Litt "goosebumps" møter "ravenous".
    For Those about to Film, I salute you!

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •