Sikker på at linken virker? klarer ikke å laste ned
Jeg har skrevet et manus som kan finnes her:http://www.freewebtown.com/mvvol/manus_vapyrer.doc. Jeg trenger tilbakemelding på måten jeg har satt manuset opp og skrevet det. Plot og dialog er ikke så viktig, siden jeg skal skrive alt om igjen uansett. Kom gjerne med noen tips; bare ikke fokuser på plot og dialog.
here is no love in your violence!
Sikker på at linken virker? klarer ikke å laste ned
får ikke lastet ned jeg heller :?
du må se på linken :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
det var evig langt og gadd selvsagt ikke å lese igjennom hele. men syns manuset er ryddig og fint..! ingenting å pirke på syns jeg..
ideoproduksjon.net
Alt er satt opp på en så godt som (kun småpirk) korrekt måte, ser veldig ryddig og pent ut.![]()
Mennesket er født fritt, og overalt er det i lenker."
Nå har jeg lest gjennom alt og det fungerte bra og det bygde seg opp en viss spenning. Men når motorsagen kom inn i bildet, synes jeg filmen forandret seg fra thriller/spenning til splatter....
Litt småpirk på dialog, men dette kan jo bli et konsept som fungerer. Ingen sjokkerende vrier, men men.
Kan foreslå at du kunne legge inn overraskelse. Sjokkere oss. Manuset gjør jo at vi vet hele tiden at hun jenta er vampyr, og de skal komme til å drepe henne - som gjør at vi "mister" vendepunkt.
Men ellers er det veldig bra skrevet manus, det skal du ha
Har omtrent samme tanke om pordey2 ang motorsag. Motorsag + masse blod blir ofte stemplet som en splatterfilm. Men det kommer jo an på situasjonen og hvordan du viser filmen. American Psycho ble ikke en splatterfilm iallfall, hehe
Det var faktisk litt poenget at det skulle være en splatter-film. Skriver det om igjen uansett. Blir litt rarere.Opprinnelig postet av Melwasul
Jeg likte den.
Var ganske spennende å lese, faktisk.
Lykke til![]()
color=red]~Levi[/color]
Bokmerker