Ikke så mye med film å gjøre nei, men uansett, jeg liker U2 vettu 8) Ser du har Bono på bildet ditt, hehe :wink: "One" er nok den fineste sangen jeg noen gang har hørt.
Dette har egentlig ikke så mye med film å gjøre men jeg lurte på om det er noen der ute som liker U2. Kunne kanskje tenke meg å lage en musikkvideo.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Ikke så mye med film å gjøre nei, men uansett, jeg liker U2 vettu 8) Ser du har Bono på bildet ditt, hehe :wink: "One" er nok den fineste sangen jeg noen gang har hørt.
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Joda, det har noe med film å gjøre hvis dere har tenkt å lage musikkvideo. Musikkvideo er jo visuelle medium - akkurat som film. Men dessverre er U2 ikke noe for meg
Kanskje en ide å oppgi sted du bor, tilfelle noen som bor i nærhet og kan hjelpe deg med innspilling eller hva nå du planlegger.
Det nærmeste jeg kommer U2 er at Shagrath i Dimmu Borgir hører på dem xD.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg hører også en del på U2. Låta jeg liker best fra U2 er for øyeblikket Vertigo fra plata "How To Dismantle An Atomic Bomb", og det har det faktisk vært en god stund også nå. (Selv om hele albumet er veldig bra) 8)
Men hva er det egentlig du tenker å gjøre?
Ta med noen kamerater å lage en musikkvideo. Vi er en gjeng som har ganske lik musikksmak.
Og "How to dismantle an atomic bomb" er et fantastisk album.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Bokmerker