Er vell derfor man sjeldent ser at filmer har to regissører og når det er det så er de som regel brødre eller kjærestepar.
Jeg er en stapeis selv og er ikke så veldig samarbeidsvillig. Jeg mener det er kanskje lurest å la en være sjef denne gangen også får den andre være sjef neste gang. Filmen bør jo ha en helhetlig stil og ikke være en collage av din kompanjong og av deg. Selvom dette også i visse tilfeller sikkert også kan funke bra..
Det dere kan gjøre er å grunngi skikkelig hvorfor du vil ha den å den vinkelen og musikken. For et hvert valg i film burde være grundig gjennomtenkt og ha sin mening, kan hende at dere da finner ut at masse av det den andre kommer med er bedre enn ditt og vice versa. Også er det jo lov å inngå kompromiss..

LinkBack URL
About LinkBacks
F.eks. musikk; jeg er ute etter den stemningen mens han andre er ute etter en annen stemninger. Hvordan vet vi hva vi skal ta? En av dem er jo antagelig bedre enn den andre, men det er jo umulig å vite. Det samme gjelder kameravinkler, lyssetting og alt sånt. Jeg vil ha det sånn mens han andre vil ha det sånn...
Svar med sitat

Bokmerker