Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 26
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Vinnerfilmen fra bilbeltekonkurransen.

Her er da filmen.
    http://www.vegvesen.no/bilbelte/filmkonk/vinnerfilm.mpg

Hans bidrag fikk 30 % av de 15 000 stemmene som kom inn. Fristen for å stemme gikk ut kl. 12.00 tirsdag 13. mars.

min mening:
    Personlig er jeg skuffet over denne filmen, de gikk ut og sa klart ifra at filmen skulle nå ungdommer, spesielt gutter mellom 16-24 år. Denne filmen er helt lik som de forrige filmene, og treffer ikke meg som en 20 åring noe bedre enn de andre.
    møkk.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Jeg vil også si at denne ikke traff meg noe serlig, jeg er bare 15 da, men alikavell syntes jeg dette kunne vært bedre,
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,312

Denne tror jeg kanskje krever mer av seeren, enn seeren faktisk forstår, før den er forbi, og da glemmer de hele poenget, selv om det står "husk bilbelte" - så fokuserer man på, og prøver å bearbeide bildene som har glidd over skjermen, og se sammenhengen. Virker mot sin hensikt kanskje. Det var i allefall min opplevelse av denne.

Jeg er med andre ord ikke overbegeistret over denne. Den forrige fungerte mye bedre.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Blahrge, en av disse kvasikunstneriske skremselspropagandaene. Tror ikke målgruppen tar seg nær av disse lenger. Og, nei, det er ikke originalt å sende den baklengs!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    vest agder
    Svar
    165

noe jeg også ser på et problem med denne reklamen er at den ikke går ofte nok som reklamen for å lage denne reklamefilmen gikk..

du må ofte se en reklame av denne typen flere ganger for at du skal skjønne den og ta den inn. og virkelig få med deg det som skjer...

reklamefilmer med humor er jo de som sitter igjen i hukommelsen så jeg ble litt matt av at det var denne som vant. selv om den for så vidt er heilt grei

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Ålesund, Vatne
    Svar
    148

Synst min IDE skulle vunnet jeg!! Men den kom ikke videre :cry:

Første jeg tenkte når jeg så denne var: Har jeg ikke sett denne før? Var ikke noe unikt med den.
    idet Film Productions
    www.eidetfilm.net

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Dette var jo klin likt alt det andre som har blitt gjort for å prøve å presse "husk bilbeltet" inn i hodene våres.

Tror ikke de trengte en jævla konkurranse for å komme frem til noe som dette. Hele greia endte bare teit syns nå jeg.
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,786

Vent litt. Jeg har sett dette før. Dette er jo bare drit, jeg sitter igjen med latter og kommer ikke over hvor lite sannsynlig det er at hun vil fortsette å være sammen med en mongo. Det kan jo såklart være at hun er hjelpepleier og har noe ekstra medfølelse for lamskadde folk...

Det som hadde nådd meg var vold, blod og sex. Men ikke engang det hadde fått meg til tenke på om jeg skulle bruke bilbelte eller ei. Jeg bruker kun bilbelte for å unngå bot. Går bilen skeis i 140km/t så tror jeg ikke bilbeltet hjelper til... Det er vel kanskje andre fartsgrenser i Norge, men alikevell, de som tar denne reklamefilmen inn over seg er også de samme folkene som allerede bruker bilbelte.

Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Mandal
    Svar
    429

Sitat Opprinnelig postet av dahlskebank
    de som tar denne reklamefilmen inn over seg er også de samme folkene som allerede bruker bilbelte.
    Her har du et veldig godt poeng dahlskebank!
    a ja, nei nei, verden er merkelig!

Ensign
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Tønsberg
    Svar
    31

hva for no folk er det som plukker ut filmene? Det virker som om vegvesenet har lagt seg inn på en standard, om hvordan filmene deres skal være. tror de trenger å tenke litt nytt!
    AG

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •