hmm det høres jo interssant ut men fort å drite seg ut.. hehe.
selv er jeg ikke no fan men det var jo for så vidt en god ide![]()
Jeg fikk en ny ide her om dagen. Har vært fan av zelda serien i ganske lang tid og det har aldri blitt laget noe annet enn en dårlig tegnefilmserie.
Derfor tenkte jeg å lage en filmatisering. Ikke en velig lang en. Kanskje bare 10 til 20 minutter. Syns dere det er en god ide?![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
hmm det høres jo interssant ut men fort å drite seg ut.. hehe.
selv er jeg ikke no fan men det var jo for så vidt en god ide![]()
ideoproduksjon.net
Zelda spillene er jo helt sykt bra, så en film er absolutt på tide (har håpet i flere år på en Animè versjon fra Japan)![]()
Tenker du å lage den animert eller live-action?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Hehe, den samme tanken tenkte jeg seks-syv år siden, da The Legend Of Zelda: The Ocarina Of Time var forholdsvis nytt.
Jeg likte spillet veldig og så alltid for meg en film mens jeg spilte det.
Og jeg er sikker på at det hadde blitt en både vakker og spennende film, men problemet er at det passer bare ikke på film. Spillet var altfor innholdsrikt og hvis det skulle ha vært en film, hadde det vært en film i flere deler på mange timer. Og i enden hadde spillet sikkert vært bedre likevel.
Det er en fin tanke, men lite gjennomførbart.
P.S. Hvilken Zelda ville du ha filmatisert?
e're all living in America
Hadde vel egentlig tenkt å lage en "live-action" versjon . Når jeg tenkerpå hvilket spill som skulle realiseres, så måtte det nok blitt "Link`s Awakening eller kanskje bare et eget manus. Og ja, du har rett. Å lage film av Zelda er vanskelig gjennomførbart, men allikevel er det fristende. Hvis ikke historien ligger i det man sier, men i regiet, kan det, etter min mening komme seg over "direkte patetisk" stadiet.
Men jeg kan ikke si hundre prosent sikkert at det blir noe ut av det, og sansynligvis blir den ikke så lang.![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Jeg er også en Zelda fan! Har tenkt tanken å lage en Zelda film jeg også, men det er sykt vanskelig...
Du får det sikkert til!![]()
Takk for det. Jeg lover at jeg skal gjøre mitt beste!![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Legger du filmen ut på nett når du blir ferdig?
Det regner jeg med ja...![]()
ww.JGNfilm.piczo.com
Gleder meg!![]()
Bokmerker