det kan jo bli veldig teit også da :lol:
digitalt blod er jo alltid en mulighet :roll:
det kan jo bli veldig teit også da :lol:
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Digitalt blod suger.. Kan du gjøre en effekt uten datan.. Gjør det. Det ser alltid (nesten) best ut.. Så det så![]()
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
ehh, se på datoen på dette emnet, litt sent å svare nå, hehe.
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Ja, men jeg har fortsjatt rett da..![]()
Det kan ikkje tiden endre på.. Og det er sikkert fleire som sjekker innom denne Topicen seinare. Så da kan man si at det aldrig er for sent å svare..(DET var off topic Det)
Uansett så er det beste altså å skvise noe blod på rollefiguren under innspillinga istede for på data..
(med mindre du virkelig kan dette på data da. Eller at det foregår langt unda, da kan det gå..)
innacle studio 9 og fantasi, Alt du trenger!
må forsovet si meg helt enig i det du sier. dessuten er det mye festligere å la skuespillerne gå igjennom et sant helvete med masse klissete blod på seg, istedefor å ta det på data. muha.
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Nå sier jo jeg dette når filmen HELT sikkert er ferdig innspilt og at blodproblemet ikke lenger er et problem, men hvis du skal gjøre en lignende scene igjen, anbefaler jeg konditorfarge. (tre deler rød og 1 del gul).
Hvis du ser på filmen vår Køn3 Båjs, ser blodet der ganske ekte ut. (akkurat passe tykt og akkurat passe rødt...
ww.laniban.com
Bokmerker